Moje okno se nesrolovalo, takže jsem přeřízl kabel regulátoru, abych mohl ručně zatlačit okno, dokud nebude možné vyměnit motor. Včera jsem pak vyměnil regulátor oken a motor za zcela nové díly, jen abych zjistil, že se ani nový motor nestočí. Vytáhl spínač ze strany spolujezdce, aby zjistil, zda je problém ve spínači, ale tento spínač také neotáčel okno nahoru, pouze dolů. Motor se připojuje na 2kolíkový pigtail konektor, takže jsem testoval napětí multimetrem. 11.7 jeden směr -11.8 jiný. Když přehodím vodiče, motor se obrátí. Takže napětí je bez motoru připojeného v obvodu. Pokud měřím s připojeným motorem, dostanu 7.62 voltů v jednom směru a -02 V ve druhém směru. Měl bych dodat, že multimetr byl připojen červeným hrotem k jednomu vodiči na pigtailu a černým hrotem k druhému vodiči na pigtailu.

SPONZOROVANÉ ODKAZY
máte stejný problém?
Sobota 3. července 2021 VE 2:03

Odpovědi 12

  • MECHANIK
  • 107,031 SLOUPKY

Funguje to takhle. Vodiče u motoru mohou fungovat jako napájecí zdroj nebo zemnící dráha. Když vyberete nahoru nebo dolů, určuje, který vodič se použije pro napájení. Obrácením polarity od napájení se motor otáčí v různých směrech.

Myšlenka, že dostáváte záporný výkon, je pravděpodobná proto, že dráty jsou na stejném místě a napájení běží v opačném směru.

Podívejte se na obrázky níže. To je celé schéma zapojení oken na tomto vozidle. Vyzdvihl jsem napájení z hlavního vypínače do zadního.

Protože okno nejde nahoru, nejprve potřebuji, abyste zkontrolovali žlutý drát červeným indikátorem. Kladný pól multimetru umístěte do vodiče a opačně k motoru. Pokud mezi vypínačem a motorem nic není, zkontrolujte šedý vodič oranžovým indikátorem, který pochází z hlavního vypínače.

Zde je odkaz, který vám může pomoci.

Dejte mi vědět, co jste našli.

Obrázky (kliknutím zvětšíte)

Thumb

Thumb

SPONZOROVANÉ ODKAZY
Sobota 3. července 2021 VE 10:09

Dobře, žlutý vodič s červeným indikátorem je u spínače a také u konektoru k motoru. Když přiložím červenou sondu k tomuto drátu, kde se připojuje k motoru, a pak černou sondu k druhému drátu, který je červený se žlutým indikátorem, dostanu 9.25 voltu, když se stáčí dolů, a pak -02 voltu, když se pokusím srolovat to.

Sobota 3. července 2021 VE 10:26
JACOBANDNICKOLAS

  • MECHANIK
  • 107,031 SLOUPKY

Když obrátíte směr, musíte také obrátit vodiče na DMM. V opačném případě nezískáte přesné údaje. Pokud je změníte a získáte hodnotu +.02 V, vraťte se před spínač a zjistěte, zda nedosáhnete vyššího napětí. Pokud tak učiníte, spínač v zadních dveřích je špatný.

Sobota 3. července 2021 VE 10:38

Mám stejný problém, když vytáhnu spínač ze strany spolujezdce a místo toho ho použiji. Mám použít žluté/světle modré a šedé/oranžové vodiče pro červenou a černou sondu k testování před přepnutím?

ČTĚTE VÍCE
Jak vypnu bezklíčový vstup na Tacoma?

Neděle 4. července 2021 V 4:03

To by mohlo ilustrovat to, co jsem dělal dříve. Nejsem si jistý, jestli je to v tuto chvíli relevantní, ale nemyslel jsem si, že by to mohlo ublížit. První videa jsou čtení bez připojeného motoru a poslední je s připojeným motorem. Dělal jsem to, než jsem to sem napsal.

Videa (kliknutím zvětšíte)

Thumb

Thumb

Thumb

SPONZOROVANÉ ODKAZY
Neděle 4. července 2021 V 4:36
JACOBANDNICKOLAS

  • MECHANIK
  • 107,031 SLOUPKY

Žlutá/modrá a oranžová/šedá jsou napájení z hlavního vypínače. Vzhledem k tomu, že můžete přepínat dráty na motoru a funguje v obou směrech, je motor dobrý. Protože se při správném připojení nezvedne, červená/žlutá není napájena.

Udělej mi laskavost. Zkontrolujte červený/modrý vodič u spínače, abyste zjistili, zda je napájení. Na něco se ptám a to mi řekne, jestli se na to dívám špatně.

Dej mi vědět.
Joe

Neděle 4. července 2021 VE 8:35

Červená/modrá u spínače s klíčem otočeným do acc měří 12.6V. Přiložil jsem červenou sondu k drátu a černou k zemi na dveře, abych změřil.

Pondělí 5. července 2021 VE 4:53
JACOBANDNICKOLAS

  • MECHANIK
  • 107,031 SLOUPKY

Zdá se, že to je napájecí zdroj a ostatní vodiče ve spínači poskytují zemnící cestu k dokončení obvodu. Omlouvám se, že jsem si to napoprvé neuvědomil. Je to složitější, když auto není přede mnou.

Pokud je to napájení, pak by další dva měly vykazovat kontinuitu se zemí, když je spínač aktivován. Protože to dělá s jiným přepínačem, problém je před tím. Zkontrolujte šedý/oranžový vodič k hlavnímu vypínači.

Odpojte spínač zadních dveří a zkontrolujte kontinuitu tohoto vodiče, když máte hlavní spínač těchto dveří v horní poloze. Pokud žádný není, zkontrolujte kontinuitu přímo u hlavního vypínače. Pokud žádný není, vyměňte hlavní vypínač. Pokud ano, pak je v určitém bodě drátu přerušení.

Dejte mi vědět, jestli to dává smysl, nebo pokud máte další otázky.

Pondělí 5. července 2021 VE 8:17

Děkujeme za vaši dosavadní pomoc. Zdá se mi, že problém musí být s přepínačem. Jsem zmaten, protože spínač na straně spolujezdce funguje dobře na straně spolujezdce, ale nestáhne okno, když ho přesunu na stranu řidiče. Podobně spínač na straně řidiče stáhne okno na straně spolujezdce, když je tam připevněno. Chystám se znovu změřit napětí na každém vodiči a obrátit vodiče, jak jste navrhoval. Musím jen počkat, až se rozední, abych mohl zase sundat dveřní panely. Musel jsem tu věc dát dohromady na 4., abych mohl pracovat.
Edit: Omlouvám se, nevšiml jsem si, že jste již odeslali odpověď. Zkontroluji i hlavní vypínač. Je to spínač dveří řidiče?
2. úprava: Žárovka právě zhasla. Dobře, takže budu hledat možné přerušení kontinuity mezi spínačem dveří řidiče a zadním spínačem na tom šedém oranžovém drátu. Pokud je to v pořádku, problém bude v samotném hlavním vypínači. Mám to.

ČTĚTE VÍCE
Vyplatí se asistent dálkových světel?

Pondělí 5. července 2021 VE 8:30
JACOBANDNICKOLAS

  • MECHANIK
  • 107,031 SLOUPKY

Za prvé, jste srdečně vítáni. Dejte mi vědět, jak se věci mají a co se našlo. Nejsem si jistý, ale zdá se, že problém se vrací k hlavnímu vypínači, který neposkytuje to, co je potřeba, pozemní cestu.

Úterý 6. července 2021 VE 9:05

myslím, že máš pravdu. Ještě jednou jsem vyměnil zadní spínače a nefunkční spínač na druhé straně fungoval dobře. Testoval jsem spojitost mezi zadním a hlavním na obou vodičích a mohl jsem vytvořit obvod s oběma z nich. Objednal jsem si nové ovladače pro vypnutí eBay za 20.00 $ a rozhodl jsem se jít otestovat ještě jednou, protože jsem si myslel, že okno by mělo fungovat, pokud by byla kontinuita na obou drátech. Když jsem odklopil dveřní panel, všiml jsem si také «modulu dveří řidiče» ve dveřích. Víš, co ta věc dělá? Ne, ale stejně jsem se s tím popletl a rozhodl jsem se, že to nesouvisí s mým problémem. Začal jsem testovat napětí na hlavním vypínači se zapnutým vypínačem a vodičem multimetru uzemněným k šasi. Další věc, kterou jsem si uvědomil, že okno se pohybuje nahoru a dolů. Šel jsem tedy zkontrolovat zadní spínač a stále jsem pracoval pouze jedním směrem. Zkontrolován hlavní a fungoval v obou směrech. Zkontrolována zadní část a začala fungovat také v obou směrech. Nemám ponětí, co se stalo, ale vy, pane, jste génius a jsem vám velmi vděčný za vaši pomoc. Pokud někdy budete na pláži Huntington, dovolte mi, abych vám koupil pivo nebo něco podobného a poděkoval.

Středa 7. července 2021 VE 6:10
JACOBANDNICKOLAS

  • MECHANIK
  • 107,031 SLOUPKY

Vypadá to, že jste buď přesunuli něco, co bylo zkorodované nebo uvolněné, nebo jste nějak znovu uvedli hlavní vypínač do provozu. Také, příteli, všechnu práci jsi udělal ty, ne já. Jsi génius, ale pokud jsem vůbec pomohl, jsi srdečně vítán.

Pokud jde o modul dveří řidiče (DDM), monitoruje vstupy a poskytuje výstupy a diagnostické informace pro elektrické zámky dveří, bezklíčový dálkový systém, spínače pootevřených dveří atd.

Bez ohledu na to, pokud máte možnost, dejte mi vědět, zda vše funguje, jakmile bude nový přepínač nainstalován. A pokud se nemýlím, Huntington Beach je v CA. Pivo bych si užil, ale jste asi 2,500 mil daleko. LOL To by byla dlouhá cesta.

ČTĚTE VÍCE
Jak funguje asistent plnění pneumatik?

Dávejte na sebe dobrý pozor a v případě dotazů se kdykoli v budoucnu vraťte. Jste zde vždy vítáni.

Dobrý den, doufám, že mi pomůžete. Okno spolujezdce na mém Calibre 2007 jde dolů, ale ne nahoru, zvláštní věc: wow: je, že problém přetrvává bez ohledu na použitý spínač (dveře řidiče nebo spolujezdce). Postupoval jsem podle pokynů v jiných vláknech a odstranil jsem dveřní panel, abych diagnostikoval motor, motor je v pořádku, pohybuje oknem nahoru a dolů bez problémů, když na něj připojím napětí. Zbytek oken funguje dobře.
Nějaké nápady?

8248 příspěvků · Připojeno 2009

Může to být kabeláž od spínačů k tomuto konkrétnímu motoru, protože říkáte, že to funguje dobře s nezávislým zdrojem 12.
Možná ne spínač, protože oba spínače neovládají okno. (Po zhlédnutí nákresu -Existuje možnost, že spínač okna na dveřích spolujezdce nebo řidiče může být špatný)
Budete si muset stáhnout kopii servisní příručky, abyste získali dobré schéma zapojení obvodů ovládání oken.
Pomocí schématu můžete začít krok za krokem s trasováním obvodu. Zpracujte zadní část motoru.

Dave K. ’09 Calibre SXT, ’14 Ford Escape 1.6 Turbo, oba červené.
9603 příspěvků · Připojeno 2008

Má ten váš tlačítko pro zamykání okna? Pokud ano, zkontrolujte, zda není stlačený dolů. Můj nejstarší bratr to udělal na svém 05 Town and Country a vzal to do dealerství, protože to už nešlo nahoru. LMAO

Blázen se dá léčit, nevědomost se dá vychovat, ale hlouposti prostě nenapravíte.
Charlie Patterson

1221 příspěvků · Připojeno 2009

Má ten váš tlačítko pro zamykání okna? Pokud ano, zkontrolujte, zda není stlačený dolů. Můj nejstarší bratr to udělal na svém 05 Town and Country a vzal to do dealerství, protože to už nešlo nahoru. LMAO

stále by se navíjel ze spínače na straně řidiče
15141 příspěvků · Připojeno 2006

Veškeré ovládání je vedeno přes sestavu spínače řidiče. Tam je pravděpodobně problém. Možná je čas na nový.

Brad
Po více než 9 letech bylo 99% zodpovězeno 100 % všech možných otázek. Jsou tady, chce to jen trochu přemlouvání.

Odešel tento den 31,2014. prosince XNUMX!

Začátek diskuze Criton
4 příspěvků · Připojeno 2011

Stáhl jsem si servisní manuál. Zjistím kabeláž a dám vědět, jak to dopadlo.

ČTĚTE VÍCE
Kde je roh na GMC Terrain?

8248 příspěvků · Připojeno 2009
Děkujeme, že nás držíte v obraze, všichni se z vašich zkušeností poučíme!!
Dave K. ’09 Calibre SXT, ’14 Ford Escape 1.6 Turbo, oba červené.
Zobrazit další odpovědi
97 příspěvků · Připojeno 2011

Hodně jsem se s tím setkal u Hondy a Toyoty. zdá se, že všichni ostatní jsou na správné cestě. obvykle skončí jako přepínač. ale jedna myšlenka. zkusili jste přehodit vodiče na konci spínače a zjistit, zda nedojde k opačné akci (okno se nestočí)? pokud nedojde ke změně, zkuste totéž s motorem a zkontrolujte výsledky. může obvykle sledovat buď motor nebo spínač. je to jen něco, co pomůže zúžit viníka. snad to pomůže

SEZNAM MODS — Autolite XP Iridium zapalovací svíčky (XP5224) , Royal Purple Oil 5w20 (1520) , 27% tónování na 2 předních oknech a 20% na zbytku pepř:

Začátek diskuze Criton
4 příspěvků · Připojeno 2011

Velmi mi pomohla servisní příručka.
Překlenul jsem přemosťovací vodiče 3-4 a 1-2 spínače spolujezdce v konektoru spínače spolujezdce.
Pak jsem aktivoval spínač u řidiče a problém zůstává stejný, to znamená, že problém není ve spínači spolujezdce.
Myslím, že máte pravdu a problém je ve spínači řidiče, když spínač aktivuji do horní polohy, oba vodiče vedoucí do motoru mají 12 voltů, samozřejmě jeden z nich (vodič #6 v C2 v spínač řidiče) by měl být GND.
Nějak se tento kolík přepíná na napájení současně s druhým (#7 v C2)
Je skvělé si s tím pohrát. Alespoň vím, jak srolovat přemosťovací kolíky v konektoru místo demontáže celého dveřního panelu, abych přivedl napětí přímo do motoru!! Haha.
Díky všem, dostanu nový ovladač. Dám všem vědět, jestli to problém vyřeší. Problémový spínač samozřejmě rozeberu a uvidím, jestli v něm najdu skutečný problém.
Ještě jednou díky všem.

15141 příspěvků · Připojeno 2006

Měřil jsi od vypínače k ​​zemi nebo přes vypínač? Pokud k zemi, pak když je spínač aktivován a nakonec neexistuje žádná cesta k zemi, ale pouze přes váš měřič, pak spínač bude ukazovat 12V na obou stranách. To znamená, že přepínač je v pořádku a mezi přepínačem a zemí je přerušené spojení.

Pokud jste měřili přes spínač, bude na něm ukazovat 12V, dokud spínač neaktivujete. V tomto okamžiku napětí klesne na nulu.

Na základě toho, co věřím, že říkáte, to zní, že chybí zemnící cesta, a proto vidíte 12V na obou vodičích k motoru. 12V nemá kam jít.

Brad
Po více než 9 letech bylo 99% zodpovězeno 100 % všech možných otázek. Jsou tady, chce to jen trochu přemlouvání.

Odešel tento den 31,2014. prosince XNUMX!

Zobrazit další odpovědi
3 příspěvků · Připojeno 2009
kde se dá stáhnout servisní manuál? dík
12994 příspěvků · Připojeno 2008
Je to lepkavá nit v horní části každé části údržby.

ČTĚTE VÍCE
Jak nabíjíte baterii Fiat 500?

vyměněny — šrouby náboje, zdeformované rotory, 3 baterie, 2 obrazovky, 12 litých kol, potah sedadla, loketní opěrka, táhla, hlavní spojkový válec, levá ocasní jednotka, LCA, zadní sbíhavost,

Zobrazit další odpovědi
65 příspěvků · Připojeno 2007

Jen se ozvi pro případ, že by se s tímto problémem setkal někdo jiný jako já. Kdyby se mi to stalo minulou sobotu, přední okno spolujezdce se zaseklo v úplně stažené poloze. Hlavní spínač řidiče ani místní spínač dveří nic neudělal a při pokusu o spínač nebyl slyšet žádný hluk. Vzal jsem to dnes k prodejci (v prodloužené záruce) a problém byl ve špatném motoru. Zítra bude nainstalována náhrada.

65 příspěvků · Připojeno 2007

Auto se mi vrátilo ze dvou dnů u dealera (museli jsme si objednat motor) a teď se ze dveří ozývá ošklivé chrastění. nikdy to nekončí.

2 příspěvků · Připojeno 2012

Jsem na fóru nový a opravdu jsem se snažil udělat vše, co mě napadlo, abych si pomohl vyřešit problémy s podobnými problémy jako ostatní.

Příznak:
Přední okno spolujezdce se stáhlo a poté se nevysunulo zpět. Je zaseknutý v poloze zcela dole. Hlavní spínač řidiče ani místní spínač dveří nic neudělal a při pokusu o spínač nebyl slyšet žádný hluk.

Co jsem udělal pro testování / diagnostiku:
Voltmetr potvrzuje, že hlavní spínač je napájen.
Všechny ostatní spínače fungují (přední řidiči, dva cestující vzadu)

Chtěl jsem vyzkoušet motor v zaseknutém okně.
Vypnul jsem auto, odpojil kabelové svazky hlavního vypínače a pokusil se přeskočit z 8cestného kabelového svazku pomocí 12 gauge drátu z Pin2 (12V napájení) na 6cestný kabelový svazek (Zkoušel jsem provést kontrolní test na levou zadní, pravou Zadní známá funkční okna) se nic neděje.

Neměl bych být schopen spustit jedno z funkčních oken, protože fungují s mým kontrolním testem? —-

Usoudil jsem, že když se mi podaří přimět funkční okno, aby se stáhlo dolů pomocí skákání postrojů, pak budu moci skočit (rozbité okno) (NAHORU), abych zjistil, zda se sroluje.

Něco mi musí chybět, protože nemohu přimět žádná známá funkční okna, aby udělala cokoli, jen tím, že spustím kabel z 12V 8pinového Masteru do hlavního 6pinového pracovního známého Windows.

Stáhl jsem si servisní příručku a prohlížím si schémata zapojení.

Hledám myšlenky / užitečné rady ohledně toho, co dělám špatně, abych ho přiměl k něčemu.