Ahoj všichni! Jsem zbrusu nový majitel Sorenta (dříve Sportage). Moje poslední auto nemělo dálkové nebo tlačítkové startování a všechen ten jazz, takže tohle je pro mě nový svět.

Všiml jsem si včera, když jsem zaparkoval u domu svých rodičů a vystoupil z auta (klíč stále ve středové konzole), auto vydalo dlouhé vysoké pípnutí.

Po minutě jsem se vrátil k autu a nastoupil. Klíčenka byla stále v držáku nápojů/konzole a auto na mě znovu zapípalo, že klíč není v autě.

Nemohl jsem přijít na to, co se děje, protože klíč nikdy neopustil auto. nějaké nápady?

422 příspěvků · Připojeno 2014

Když jste nechali klíč ve středové konzole a ona dlouze pípla, oznamovalo vám to, že necháváte klíč v autě. Toto je „funkce“, takže si lidé nezapomenou vzít klíče s sebou.

Poté, co přestane pípat, předpokládám, že se systém resetuje a ignoruje, že klíč již v autě je. Očekává, že půjdete zpět k vozidlu s druhým klíčem řidiče. Hádám, že to musí ignorovat klíč, který už je ve vozidle. Tím si nejsem jistý. Ale protože jste neměli svůj druhý klíč, nevědělo, co dělat. Možná budete chtít scénář zopakovat, pokud se jedná o konzistentní «funkci».

KIA Sorento EX 2015 / Kanadská / V6 / AWD / Bright Silver / bez panoramatického střešního okna /

1138 příspěvků · Připojeno 2013
Neresetuje systém vyjmutím klíče a jeho opětovným vložením?
Žij pro dnešek, protože včerejšek je pryč a zítřek nemusí nikdy přijít!
8516 příspěvků · Připojeno 2007

zní jako skvělá připomínka, abyste nenechávali klíče ve vozidle. Se startováním tlačítkem a chytrým klíčem ho prostě necháte v kapse, dokáže ho detekovat na určitou vzdálenost.

6954 příspěvků · Připojeno 2010

Souhlasím s conwelpic.
Žít ve správném NYC a nechat „klíče“ ve svém NOVÉM Sorentu znamená, že CHCETE nechat ukrást auto. Dejte si je do kapsy (kabelky?) a vezměte s sebou.
Dave

Massillon, Ohio, USA
Pohony. 2008 KIA Spectra, 2014 KIA Optima, 2016 Chrysler 200s, 2006 Jeep Liberty, 1997 Ford Ranger

427 příspěvků · Připojeno 2013

Vlastně nikdo z vás nečte první příspěvek správně. Pouze pípne a řekne „klíč není ve vozidle“, když si myslí, že klíčenka není ve vozidle. Auto netuší, jestli jste vystoupili a nechali v něm přívěsek (můžete sedět ve svém autě s přívěskem v kapse a otevírat a zavírat dveře, jak chcete, aniž by na vás pípalo). Z neznámého důvodu jejich vozidlo ztratilo detekci FOB, když bylo stále v konzole, protože si myslelo, že již není ve vozidle. neobvyklý problém, který jsem nikdy neviděl.

ČTĚTE VÍCE
Jak opravíte okno elektrického auta?

erindenise-doporučoval bych mít klíčenku vždy u sebe. Pokud necháte auto běžet a někdo ho ukradne, alespoň ho nebude moci znovu nastartovat, jakmile ho vypne.

Také jednoduchým trikem, jak zabránit pípnutí, když vystoupíte (kontrola pošty, otevření/zavření brány atd.), je nezavírat úplně dveře. jen ji jemně zavřete k první západce.

erindenise Začátek diskuse
16 příspěvků · Připojeno 2014

Můj přítel byl v té době v autě na sedadle spolujezdce a já nebydlím v NYC.. Bydlím na předměstí na Long Islandu. Nikdy bych nenechal své auto úplně bez dozoru a běhal s klíčky v autě bez někoho jiného, ​​HLAVNĚ v NYC.

erindenise Začátek diskuse
16 příspěvků · Připojeno 2014

Díky za pochopení, všichni! Jak jsem řekl, jsem nový v celém startování tlačítkem, takže to, že nemusím vytahovat klíč ze zapalování, je pro mě zvláštní. Tato funkce JE skvělou připomínkou, abyste si vzali svůj přívěsek s sebou, a jsem rád, že tam je. Jen jsem se chtěl ujistit, že to není nějaká porucha, že to nečte přívěsek, který BYL v autě.

Budu dbát rad, které jste mi dali, a znovu vytvořím scénář, abych viděl, co se stane a jestli je to nějaká funkce nebo porucha.

Díky a měj se dobře!

427 příspěvků · Připojeno 2013

Četl jsi můj příspěvek? Neexistuje ŽÁDNÁ připomenutí, abyste si s sebou vzali FOB. Důvod, proč se na displeji objevilo „klíč není ve vozidle“, je ten, že neviděl přívěsek, který jste nechali na konzole. To bylo abnormální/neobvyklé/netypické. Tato zpráva spolu s dlouhým pípnutím by se měla objevit pouze v případě, že auto jede a ovladač není ve voze a všechny dveře jsou zavřené.

193 příspěvků · Připojeno 2013

Souhlasím s DriverDaveCO. Buď je detekce přívěsku nefunkční, nebo je chybné hlášení o chybě.

* Pokud se jedná o závadu detekce klíčenky, je zvláštní, že pípání se zapíná a vypíná spolu s otevíráním a zavíráním dveří a nepípá po celou dobu.

Zobrazit další odpovědi
4925 příspěvků · Připojeno 2010

Co takhle, lidé s novými auty a možnostmi, které jsou pro ně nové, si přečtěte návod k obsluze, že k čemu to je. Tímto způsobem NIKDO nemůže špatně pochopit některé příspěvky a otázky.

ČTĚTE VÍCE
Jak kontrolujete olej na Ford F-150?

Správce dílů @ Golling Kia
2021 řada K5 Gt.
1995 Mustang SVT Cobra Procharged
3 příspěvků · Připojeno 2014

Moje Kia Sorento 2014 to dělá také. Všiml jsem si, že to dělá, když dělám jednu ze dvou věcí. Otevřete dveře auta, než je vypnu; nebo zapomenout zaparkovat, než ho vypnu, když sedím na příjezdové cestě. Pokud zavřu dveře nebo jen zaparkuji auto, než je vypnu, nezdá se mi, že bych klíč dostal na displej vozidla. BTW klíč je vždy u mě a ano, zaparkuji auto, než vystoupím z vozidla.

erindenise Začátek diskuse
16 příspěvků · Připojeno 2014

Ahoj všem, díky za vaše rady a tipy.

Cobra259: Vezměte prosím na vědomí, že jsem si příručku několikrát přečetl a také jsem kontaktoval servisní oddělení Kia, abych získal informace. Manuál pro tuto konkrétní okolnost NIC nespecifikuje. Vaše odpověď předpokládá, že jsem se neobtěžoval zkontrolovat příručku, a dělá to dost hrubým tónem. Jednoduché “Zkontrolovali jste, zda má příručka nějaké vysvětlení?” by udělal. Děkuji.

DriverDaveCO: Ano, četl jsem váš příspěvek. Četl jsi ten můj? Moje odpověď byla „spacedogg“ a „conwelpic“, ne vám. Oba uvedli, že by to mohla být funkce navržená tak, aby vám připomněla, abyste nenechávali klíče v autě. V tom případě ano, byla by to skvělá připomínka.

Odeberu se z těchto fór. Nechápu, proč jsou lidé okamžitě tak odporní a blahosklonní.

Položil jsem jednoduchou otázku a vše, co se stalo, je, že se ze mě stal člověk, který:

a) je nezodpovědný a chce mu ukrást auto.
b) neobtěžujte se číst manuál, než projdete procesem hledání a registrace do fóra online.

Předpokládal jsem, že tato fóra jsou pro lidi, aby si navzájem pomáhali, diskutovali o svých autech, ptali se a podporovali se. Místo toho jen odsuzují.

Díky, že jsi mě zklamal!

Ahoj! Prosím pomozte! S autem jsme nejezdili asi měsíc. nyní není v autě detekována žádná klíčenka.
Vím, že baterie klíčenky nemohly být obě vybité.
může to být vybitá baterie auta kvůli nejezdění?
Co bych měl dělat? Pomozte někdo prosím!

ČTĚTE VÍCE
Jak dlouho můžete jet s rozsvícenou kontrolkou výměny oleje?

(auto je úplně nové. Otevírali jsme okna, abychom vyvětrali chemický zápach. Proto si myslím, že je možná vybitá autobaterie)
Děkujeme!

Tellthemride

Známý člen

Zprávy 2,657 1,948 Skóre reakce 113 bodů XNUMX

Je pravděpodobné, že vaše autobaterie je vybitá.

K otevření dveří auta použijte mechanický klíč. Zkuste nastartovat auto stisknutím ovladače na startovací tlačítko. Pokud se nenastartuje nebo na sdruženém přístroji blikají všechny ikony na sdruženém přístroji, jedná se zcela jistě o vybitou autobaterii.

Protože je váš vůz v záruce, zavolejte Kia Roadside Assistance a nabití nebo výměna baterie by měla být pokryta.

  1. Auto nejezdilo dost často
  2. Příslušenství zapojené do auta, když bylo vypnuté, způsobilo parazitní vypouštění
  3. Něco nesprávně nainstalovaného během výroby způsobovalo parazitní vybíjení baterie
  4. Špatná baterie

screenshot-from-2021-05-01-14-50-08-png.18481

manual-door-lock-jpg.5072

Necitujte zprávy starší než rok. Není to dobrý pohled.

SDmama

Nový člen

Zprávy 5 2 Skóre reakce 3 bodů XNUMX

Děkuji mnohokrát za tyto informace! Takže to byla ve skutečnosti vybitá baterie. Dnes jsme to skočili a řídili jsme to. ale moje otázka je teď. musím vyměnit baterii? Je příliš riskantní jezdit s touto současnou baterií, která je zcela vybitá? Nechci riskovat, že uvíznu se svými 2 malými dětmi.
předem děkuji za názor!

Je pravděpodobné, že vaše autobaterie je vybitá.

K otevření dveří auta použijte mechanický klíč. Zkuste nastartovat auto stisknutím ovladače na startovací tlačítko. Pokud se nenastartuje nebo na sdruženém přístroji blikají všechny ikony na sdruženém přístroji, jedná se zcela jistě o vybitou autobaterii.

Protože je váš vůz v záruce, zavolejte Kia Roadside Assistance a nabití nebo výměna baterie by měla být pokryta.

  1. Auto nejezdilo dost často
  2. Příslušenství zapojené do auta, když bylo vypnuté, způsobilo parazitní vypouštění
  3. Něco nesprávně nainstalovaného během výroby způsobovalo parazitní vybíjení baterie
  4. Špatná baterie

screenshot-from-2021-05-01-14-50-08-png.18481

manual-door-lock-jpg.5072

Tellthemride

Známý člen

Zprávy 2,657 1,948 Skóre reakce 113 bodů XNUMX

Děkuji mnohokrát za tyto informace! Takže to byla ve skutečnosti vybitá baterie. Dnes jsme to skočili a řídili jsme to. ale moje otázka je teď. musím vyměnit baterii? Je příliš riskantní jezdit s touto současnou baterií, která je zcela vybitá? Nechci riskovat, že uvíznu se svými 2 malými dětmi.
předem děkuji za názor!

ČTĚTE VÍCE
Jak aktualizuji své Apple Watch Series 4 bez spárování?

Ne všechny plně vybité baterie jsou vadné. Například pokud je příčinou výboje to, že auto měsíc nejedeme. Po nabití z několika hodin jízdy nebo obnovení každodenního řízení by mělo opět fungovat jako obvykle.

Pokud byste chtěli potvrdit stav své baterie, museli byste ji vzít u prodejce. Můžete si to ověřit sami pomocí voltmetru nebo tuto službu někdy nabízí také místní obchod s autodíly.

Pokud jde o výměnu baterie v rámci záruky, vaše zkušenosti se mohou lišit v závislosti na vašem prodejci a záručním oddělení Kia. Mohou vám ji rychle vyměnit, přetáhnout nohy nebo ji nevyměnit vůbec, pokud s baterií nenajdou nic špatného.

Pokud pravidelně řídíte své auto a zjistíte, že se baterie běžně vybíjí do bodu, kdy musíte nastartovat, rozhodně ji zkuste vyměnit.