2007 avalon omezeno, pokud se vybije baterie hodinek v dálkovém ovladači, pro zámky dveří můžete použít klíč k nastoupení do auta. poté, co jste v autě, nemůžete ho nastartovat, dokud v něm nemáte dálkové ovládání s dobrou baterií. takže pokud máte s sebou jen 1 dálkový ovladač a baterie hodinek se pokazí, jste uvařeni, vaše auto nenastartuje. jaké špatné nastavení, v takové nouzi by měl být kde použít klíč. už bych tuto možnost nikdy neměl. dave p

17 příspěvků · Připojeno 2006

Uhhhh. Pokud přidržíte ovladač až ke startovacímu tlačítku, LED na startovacím tlačítku změní barvu (zapomněl jsem jakou barvu) a umožní vám nastartovat auto. Jsem si jistý, že je to někde v návodu.

6943 příspěvků · Připojeno 2007

Věřím, že je to zelená barva. Ale musíte také použít brzdu jako normálně.

Navíc – jakmile se baterie začne vybíjet, po vypnutí zapalování uslyšíte pípnutí z palubní desky. To je indikátor, že je třeba vyměnit baterii.

RTFM, můj příteli, RTFM.

Osobně si myslím, že bezklíčový vstup a bezklíčové startování je geniální.

Víte, jak přejít z režimu ON na ACC, aniž byste přešli do polohy OFF s bezklíčovým?
1094 příspěvků · Připojeno 2006

Navíc – jakmile se baterie začne vybíjet, po vypnutí zapalování uslyšíte pípnutí z palubní desky. To je indikátor, že je třeba vyměnit baterii.

RTFM, můj příteli, RTFM.

Osobně si myslím, že bezklíčový vstup a bezklíčové startování je geniální.

2007 Avalon Limited — Milujte toto auto!​
23 příspěvků · Připojeno 2009

Navíc – jakmile se baterie začne vybíjet, po vypnutí zapalování uslyšíte pípnutí z palubní desky. To je indikátor, že je třeba vyměnit baterii.

RTFM, můj příteli, RTFM.

Osobně si myslím, že bezklíčový vstup a bezklíčové startování je geniální.

Nezbývá než souhlasit s Tomem.

Bezklíčové startování je bomba.

06 Avalon Limited, Phantom Grey Pearl

Pontiac Vibe z roku 03

1987 Buick Grand National

1094 příspěvků · Připojeno 2006
Víte, jak přejít z režimu ON na ACC, aniž byste přešli do polohy OFF s bezklíčovým?

ČTĚTE VÍCE
Kolik stojí oprava klaksonu Ford Fusion?

Ne. Nejsem si jistý, že je to možné. Zdá se, že je sekvenční (Off, Acc, On, Off. ). Nemůžu říct, že bych četl něco opačného.

2007 Avalon Limited — Milujte toto auto!​
6943 příspěvků · Připojeno 2007

Má to několik spodních stran. takhle neschopný jít úžinou do ACC bez úplného vypnutí. A proč se dveře nemohou automaticky zamknout, když nedetekují klíč?

34 příspěvků · Připojeno 2006

Má to několik spodních stran. takhle neschopný jít úžinou do ACC bez úplného vypnutí. A proč se dveře nemohou automaticky zamknout, když nedetekují klíč?

pokud u chcete jet rovnou na acc, nechte auto v neutrálu, stiskněte tlačítko a pak zaparkujte

55 příspěvků · Připojeno 2009
Startování tlačítkem je hlavní důvod, proč jsem si auto koupil. Dobře řečeno, Tome.:clap:
31 příspěvků · Připojeno 2008

Souhlasím, že když chytrý klíč funguje správně, je to skvělé. Ale také souhlasím s původním plakátem, že když je problém, je to velký problém.

Můj ’07 Avalon Limited teď sedí na příjezdové cestě a blokuje garáž, protože nejde nastartovat. Přidržel jsem klíčenku u startovacího tlačítka – nejde to. Vyměnil jsem baterie v přívěsku – nejde to. Ovladač zamyká dveře a otevírá kufr, auto prostě nenastartuje.

Je to frustrující, protože je sobota a já budu muset počkat do pondělí, než zavolám do dealerství a pokusím se to rozjet.

Má někdo nějaké další návrhy, které bych mohl zkusit spustit svůj Avalon?

1094 příspěvků · Připojeno 2006

Bezpodmínečně se ujistěte, že se baterie stýká s klíčenkou. Sebemenší množství znečištění může zabránit kontaktu. Ohněte kontakty, abyste se ujistili, že tlačí na baterii.

2007 Avalon Limited — Milujte toto auto!​
31 příspěvků · Připojeno 2008

Tome, díky za návrh. Po ohnutí kontaktů stále nejde. Opravdu si myslím, že problém je v autě, ne v přívěsku. Fob zamyká a odemyká dveře a jsem si jistý, že baterie je čerstvá.

Ještě jednou děkuji za návrh – nějaké další?

1354 příspěvků · Připojeno 2004

No, pokud je baterie klíčenky v pořádku, pak jste si jistý, že autobaterie registruje více než 12 voltů? Můžete mít energii uvnitř auta, ale ECU neaktivuje startér, dokud není v autobaterii dostatek šťávy, a potřebuje docela dost. Pokud jste zažili nějaké extrémní počasí, použijte multimetr k testování výkonu baterie. Pokud je nižší než 12.5 V, nabijte jej na jeden den a zkuste to znovu. Testování baterie pod zátěží je dobrým indikátorem toho, zda se baterie pokazila.

ČTĚTE VÍCE
Je špatná převodovka?

Pravděpodobně selhal spínač brzdového indikátoru. Tím se vyšle signál brzdy do příslušných zařízení, jako je ECU a ovladač spouštění tlačítkem.

Kromě toho jediná další věc, která mě napadá, je problém s transpondérem. Existoval způsob, jak přeprogramovat čipované klíče pomocí speciální sekvence v autě, ale nejsem si jistý, zda to dokážete pomocí systému startování tlačítkem. Pokud je s tím problém, pravděpodobně bude muset být připojen ke skenovacímu nástroji Toyota.

Jason
2005 Tacoma D-Cab 4×4 Off-Road
1991 MR2 s portovaným 1MZFE (MZW20)
1991 MR2 N/A (SW21)

1572 příspěvků · Připojeno 2005

Můžete zapnout příslušenství stisknutím tlačítka s nohou mimo brzdový pedál?
Pokud ano, zkuste začít s převodovkou v Neutrálu místo Parku.
Zkontrolujte, zda fungují světla «zálohování» (zpátečky). Pokud je spálená pojistka záložních světel, start tlačítkem je deaktivován. Naučil jsem se to tvrdě.

1094 příspěvků · Připojeno 2006

Ještě jedna myšlenka – ujistěte se, že poblíž není další transpondér, který by mohl rušit ten pro Avalon.

2007 Avalon Limited — Milujte toto auto!​
31 příspěvků · Připojeno 2008

Dobře, nějaký úspěch! Přešel jsem na ACC, zařadil neutrál a auto nastartovalo. To je dobrá zpráva. Poté, co to začalo, jsem ho vrátil do Parku a nyní se z Parku neposune.

Byly chvíle, kdy se zdálo, že se řazení zasekne v Parku a nezařadí se. Zdá se, že v rozhraní je nějaká vazba, která vyžaduje sešlápnutí brzdového pedálu, aby bylo možné přesunout řadicí páku.

Mohlo by to také překážet při „držení brzdy a stisknutí tlačítka startu“?

Nemohu to udělat znovu — — přejděte na ACC, přesuňte páku do neutrálu a nastartujte auto. Grrrrrrr.

Doufám, že se mi podaří zkombinovat chod motoru a řazení, abych to mohl dostat do dealerství. což je jen 3 hodiny cesty.

VELMI DĚKUJI za všechny návrhy! Dejte mi vědět, jestli je ještě něco k vyzkoušení, zvláště pokud znáte řešení brzdy/převodovky.

674 příspěvků · Připojeno 2009

Existuje mechanický způsob, jak to dostat z parku. Vypáčte malý kryt poblíž knoflíku pomocí kovového klíče, který spočívá uvnitř přívěsku transpondéru. Poté pomocí prstu zatlačte na plastový díl, který je odkrytý po sejmutí krytu. Pokud to uděláte správně a sešlápnete dostatečně daleko, můžete auto dostat na neutrál s úplně vypnutým, nezáleží na tom, jestli je jeho acc, zapnutý nebo úplně vypnutý, protože jde o mechanické potlačení bezpečnosti brzd.

ČTĚTE VÍCE
Proč moje kontrolka tlaku v pneumatikách stále svítí po naplnění pneumatik Lexus?

2011 Avalon Limited w/ Nav
2002 Dodge Ram 1500 Quad Cab 4×4
Nissan 1993ZX Twin Turbo z roku 300
1985 Merkur XR4Ti

31 příspěvků · Připojeno 2008

Vynikající! O krok blíže. Podařilo se mi zařadit neutrál, ale stále to nejde nastartovat. Kdysi to tak bylo, ale teď ne. nechápu to.

Jsem si jistý, že jsem vyzkoušel každou kombinaci Park, Neutral, ACC nebo ne.

Byla by nějaká výhoda odpojit baterii na hodinu nebo tak? Něco jako restartování počítače?

Ještě jednou děkujeme za kolektivní pomoc!

1572 příspěvků · Připojeno 2005

Chcete-li vyjmout ozdobnou desku řadicí páky, zasunu palec pod pravý okraj drážky řadicí páky a poté zatáhnutím nahoru zvednu nejprve pravý okraj desky řadicí páky. Po uvolnění stačí otočit o 90 stupňů a dostanete se k tlačítku ručního uvolnění řazení, které je vlevo nahoře. Pokud chcete ozdobnou desku na chvíli úplně vyjmout, stačí odšroubovat rukojeť řazení (proti směru hodinových ručiček).

Jak někdo navrhl, váš spínač brzdových světel může být vadný. Fungují brzdová světla (snadno zkontrolovat, když je tma)? Když jste na Aljašce, můžete mít také nějaký led, který překáží volnému pohybu lanka řazení u převodovky.

1572 příspěvků · Připojeno 2005

S nohou na brzdovém pedálu zkuste levou rukou držet tlačítko stisknuté, zatímco pravou rukou „kolébáte“ řadicí pákou kolem polohy N (pomáhá to mít hodnocení hadí). Pokud se startér pokouší spustit, je to pravděpodobně bezpečnostní spínač (možná jen seřízení). Pokud slyšíte cvakání, ale startér nefunguje, může to znamenat slabou baterii (byl jsem tam).

1572 příspěvků · Připojeno 2005

Neuškodí na chvíli odpojit záporný pól baterie. Menší nevýhody jsou:
(1) musí resetovat rádiové stanice;
(2) převodovka se bude cítit jinak, dokud se znovu nepřizpůsobí vašemu stylu jízdy;
(3) Okna a střešní okno „jedním dotykem“ bude nutné znovu inicializovat (jednoduchý postup).

31 příspěvků · Připojeno 2008

„Jiggle“ test nepřinesl žádné výsledky, ale prošel jsem testem hadače! Zdá se, že brzdová světla nefungují. Měli by nastoupit v pozici ACC, ne? To je druhé stisknutí tlačítka start, že?

ČTĚTE VÍCE
Proč mi cvaká motor Kia?

Podíval jsem se pod přístrojovou desku a nemohl jsem snadno identifikovat spínač brzdových světel.

674 příspěvků · Připojeno 2009
Myslím, že brzdová světla svítí, i když je auto vypnuté.

2011 Avalon Limited w/ Nav
2002 Dodge Ram 1500 Quad Cab 4×4
Nissan 1993ZX Twin Turbo z roku 300
1985 Merkur XR4Ti

1572 příspěvků · Připojeno 2005

V motorovém prostoru jsou 2 pojistky, které stojí za kontrolu, Stop #1 (15A) a Stop #2 (7.5A) — pozice 7 a 2. Konkrétní umístění ukazuje kapitola 8 Návodu k obsluze. Oba jsou v okruhu brzdových světel. Startování tlačítkem vyžaduje signál o sešlápnutí brzdy.

31 příspěvků · Připojeno 2008

Tohle je prostě divné. Šel jsem auto znovu zkontrolovat, při sešlápnutí brzdy se rozsvítila brzdová světla, na startovacím tlačítku se rozsvítila zelená a nastartovalo jak mělo. Potřeboval jsem použít mechanické ovládání k přeřazení z Parku na rychlostní stupeň. Přesunul jsem auto do garáže a všiml jsem si, že brzdová světla přestala fungovat. Zaparkoval auto, vypnul ho a zkusil znovu nastartovat – žádná brzdová světla, žádný start. Všiml jsem si, že na přístrojové desce svítí výstražná světla VSC a ABS.

Myslím, že na vině je spínač brzdových světel. Obě pojistky jsou dobré.

Zítra budu pokračovat v diagnóze, teď je čas otevřít pěknou láhev petit syrah.

Chci vám všem upřímně poděkovat za velmi konstruktivní komentáře a ochotu pomoci člověku s mrtvým autem. Dobře, polomrtvé auto.

1572 příspěvků · Připojeno 2005

Mám schéma zapojení z roku 2005; doufám, že ten tvůj je stejný.
Barvy vodičů pro brzdový spínač jsou černé; Bílý; Hnědý; Šedá. Černá a bílá jsou pro brzdová světla. Hnědá a šedá jsou nadbytečným bezpečnostním spínačem tempomatu.

1572 příspěvků · Připojeno 2005

ABS a VSC jsou také napájeny pojistkou Stop#2. Vyjmuli jste pojistku a znovu ji usadili. Viděl jsem přerušované pojistky a pojistkové spony.

1572 příspěvků · Připojeno 2005

Příslušná cesta toku energie:

Baterie
Pojistka Stop#1
Spínač brzdových světel
Spojovací konektor
Blokování řazení / ECM / ABS / ECU řízení startu
Pojistka Stop#2
Brzdová světla

V napájecí cestě ke všem dotčeným systémům jsou tedy pouze 3 komponenty: pojistka Stop#1, spínač brzdového pedálu a spojovací konektor.

ČTĚTE VÍCE
Jaké jsou upgrady pro Cadillac Escalade 2024?

Nejezdil bych 3 hodiny do servisu, než bych nejprve vyloučil pojistku Stop#1. I když to vypadá dobře a měří nízký odpor, může dojít k vnitřnímu zlomu vlasové linie. Vyměňte jej a zjistěte, zda se některý z příznaků nezmění.

Některé pojistky mají nahoře hroty pro sondu voltmetru. Pokud problém přetrvává, budete potřebovat levný voltmetr.
Připojte zápornou sondu voltmetru k šasi.
Když je vůz vypnutý, otestujte oba konce pojistky Stop#1; oba body by měly číst napětí baterie (12V až 13V).
Nyní požádejte pomocníka, aby sešlápl brzdový pedál a zopakujte 2 měření; měly by být beze změny. Hůl lze zaklínit na místo jako náhradu za pomocníka.

Pokud jsou oba konce pojistky při sešlápnutém pedálu na mnohem nižším napětí, podezřejte baterii nebo tavnou pojistku. Změřte přímo na kladném pólu baterie, abyste se ujistili, že zůstalo na 12v-13v.

Pokud jsou oba konce pojistky Stop#1 v pořádku, změřte oba konce pojistky Stop#2 při sešlápnutém brzdovém pedálu. Žádné napětí nebo nízké napětí na obou koncích této pojistky způsobuje, že spínač brzdového pedálu nebo spojovací konektor.