Po jízdě v zapůjčeném BMW 328i Sport mám pocit, že se moje 335i na dálnici (i na ulici) kývá a poskakuje. Cítí to někdo stejně? Mám 19′ palcová kola a Bridgestone Potenza S001 RFT.

Hledal jsem a četl pár vláken na podobné téma. Pomůže výměna pneumatik? Seřízení a tlak v pneumatikách mám také v pořádku.

Některým majitelům bylo auto dodáno i s přepravními bloky v šoku. Nejsem si jistý, jestli to může způsobit kolísavou / skákavou jízdu. Nemám přepravní bloky v zadním tlumiči, ale potřebuji zvednout auto a zkontrolovat ty přední.

Jakékoli poznatky nebo zkušenosti, prosím sdílejte.

2014 BMW 335i ///M Sport | Minerálně šedá metalíza | Černá kůže Dakota | Technika | Premium | Studený | Harman Kardon | Automatický | 19′ 403M kola
2009 BMW 328i Sport | Jet Black | Černá kůže Dakota | Navigace | Premium | Automatický

2063 příspěvků · Připojeno 2015

hahaha
Sportovní výkon s run flat * opotřebovaný mimo rovnováhu a vysoký tlak vzduchu.

Nebojte se, tohle je nový způsob jízdy s vůní vody po holení Ragini z výfuku.

10086 příspěvků · Připojeno 2014

Po jízdě v zapůjčeném BMW 328i Sport mám pocit, že se moje 335i na dálnici (i na ulici) kývá a poskakuje. Cítí to někdo stejně? Mám 19′ palcová kola a Bridgestone Potenza S001 RFT.

Hledal jsem a četl pár vláken na podobné téma. Pomůže výměna pneumatik? Seřízení a tlak v pneumatikách mám také v pořádku.

Některým majitelům bylo auto dodáno i s přepravními bloky v šoku. Nejsem si jistý, jestli to může způsobit kolísavou / skákavou jízdu. Nemám přepravní bloky v zadním tlumiči, ale potřebuji zvednout auto a zkontrolovat ty přední.

Jakékoli poznatky nebo zkušenosti, prosím sdílejte.

Kámo! Máš co číst.

Možná zjistíte, že BMW neprovádí žádné zarovnání u prodejce jako součást balíčku přípravy na nákup. Ne, místo toho „pokud se cítí špatně zarovnané“, může zarovnání provést technik.

Tak. Nejdříve: Zkontrolujte zarovnání. Poté zkontrolujte vůli dílů zavěšení. Vyvážení pneumatik. Celistvost pneumatiky.

Stále máte problém? Počkejte! Počkejte. máš to v záruce, jo?

buckybadger Začátek diskuse
982 příspěvků · Připojeno 2008

Ano, ještě v záruce. Při příští návštěvě prodejce upozorním na skákání/kolébání.

Zkontroloval jsem všechny parametry a vypadají dobře. U RFT si nejsem tak jistý, možná by mohla pomoci jejich změna. Mám na autě najeto 7.5 XNUMX mil a je brzy na výměnu RFT.

ČTĚTE VÍCE
Kolik vozů Volvo se ročně prodá?

2014 BMW 335i ///M Sport | Minerálně šedá metalíza | Černá kůže Dakota | Technika | Premium | Studený | Harman Kardon | Automatický | 19′ 403M kola
2009 BMW 328i Sport | Jet Black | Černá kůže Dakota | Navigace | Premium | Automatický

Zobrazit další odpovědi
2063 příspěvků · Připojeno 2015

Máte vibrace při rychlosti 70 mph a vyšší rychlost čištění?
Myslím, že musíte mít vysoký tlak vzduchu v pneumatikách.
Vaše auto jezdí jako ve farmářském voze z roku 1920?

4249 příspěvků · Připojeno 2005

Více odrazu na unci!

Řekl jste, že tlak v pneumatikách je „v pořádku“. skutečně jste zkontrolovali a potvrdili, že jsou nahuštěny podle specifikací na sloupku dveří vašeho auta. Četl jsem příspěvky, kde z neznámých důvodů byly pneumatiky příliš nahuštěné. Někteří dokonce po servisu nebo montáži ve „značkových prodejnách pneumatik“! Na svém posledním e60 jsem měl RFT od Bridgestone a syrovátka byla všechno, jen ne „kolébavá a skákavá“! Totéž pro Conti RFT na mém ’13 535xDrive

Již jste zveřejnili, že necháte svého prodejce zkontrolovat zavěšení / seřízení atd. Pokud je problém v tomto, opravte to a zakřičte HURÁ!!

Pneumatiky jsou spojením mezi vaším autem a silnicí; Nemyslím si, POKUD jsou vaše pneumatiky správné a nejsou potrhlé – že pouhý přechod na jiné než RFT najednou eliminuje kolébavou a skákavou jízdu!

Moje názory jsou zdarma – dostanete přesně to, za co zaplatíte!
Již brzy ’23 X5 45e | Aktuální: ’17 540 xDrive | ’13 X1 MSport | ’98 Z3 2.8
Minulost: ’13 535xDrive|’07 530xi|’01 740i|’98 740i|’94 740i |’86 524TD
„Hledejte a najdete“ – začněte svou uživatelskou příručkou! :nevím:

buckybadger Začátek diskuse
982 příspěvků · Připojeno 2008

Řekl jste, že tlak v pneumatikách je „v pořádku“. skutečně jste zkontrolovali a potvrdili, že jsou nahuštěny podle specifikací na sloupku dveří vašeho auta. Četl jsem příspěvky, kde z neznámých důvodů byly pneumatiky příliš nahuštěné. Někteří dokonce po servisu nebo montáži ve „značkových prodejnách pneumatik“! Na svém posledním e60 jsem měl RFT od Bridgestone a syrovátka byla všechno, jen ne „kolébavá a skákavá“! Totéž pro Conti RFT na mém ’13 535xDrive

ČTĚTE VÍCE
Proč je Ferrari Enzo tak výjimečné?

Již jste zveřejnili, že necháte svého prodejce zkontrolovat zavěšení / seřízení atd. Pokud je problém v tomto, opravte to a zakřičte HURÁ!!

Pneumatiky jsou spojením mezi vaším autem a silnicí; Nemyslím si, POKUD jsou vaše pneumatiky správné a nejsou potrhlé – že pouhý přechod na jiné než RFT najednou eliminuje kolébavou a skákavou jízdu!

Ano, samozřejmě. Bydlím asi 2 míle daleko od Discount Tire a obvykle provádím kontroly tlaku téměř každý měsíc. Kontroluji to hned ráno.

2014 BMW 335i ///M Sport | Minerálně šedá metalíza | Černá kůže Dakota | Technika | Premium | Studený | Harman Kardon | Automatický | 19′ 403M kola
2009 BMW 328i Sport | Jet Black | Černá kůže Dakota | Navigace | Premium | Automatický

Zobrazit další odpovědi
3908 příspěvků · Připojeno 2014

Ano, je důležité zkontrolovat tlak v pneumatikách pomocí manometru, než se vydáte na seřízení přední části. Ne vestavěný systém tpm. Pocit kolébání může snadno způsobit jedna podhuštěná pneumatika nebo více než jedna. U pneumatik s velmi nízkým poměrem stran, jako jsou ty vaše, je správné nahuštění opravdu zásadní. Jízda na přehuštěných pneumatikách se cítí spíše jako otřesná tvrdá jízda.

2063 příspěvků · Připojeno 2015

Testuješ sílu mozku ostatních?
Je vaše odpovědnost a bezpečnost znát tlak v pneumatikách na prvním místě
Vypadá to, že jste charakter a mechanický účel napumpovat více vzduchu nebo ten člověk je velmi neprofesionální a napumpujte na maximum to, co je vyznačeno na boční stěně pneumatiky.

Zní to jako parfémy Jagorros z výfuku.

2063 příspěvků · Připojeno 2015
Nikdy nejezděte na ojeté pneumatiky
Získejte pouze sadu běžných nových pneumatik.
70 příspěvků · Připojeno 2012

Máte na svém M Sport adaptivní odpružení DHP? Pokud ano, ujistěte se, že jste ve sportovním režimu, abyste mohli porovnávat jablka s jablky. Pamatuji si ze své původní testovací jízdy sportovní řady 328, že jsem měl pocit, že to auto bylo skvěle vyvážené a agilní, jako že odpružení bylo speciálně navrženo pro 328.

Nakonec jsem koupil použitou řadu 335 sport s DHP + další vychytávky. I když je jízda celkově úžasná, cítím, že extra váha většího motoru má vliv na kvalitu jízdy. Nejzřetelněji, když je odpružení v režimu standard/komfort. Ve sportovním režimu to moc nevnímám.

ČTĚTE VÍCE
Co je to systém TPMS na Dodge Challenger?

Pokud jde o vaši otázku ohledně pneumatik, moje auto bylo vybaveno 19″ koly a pneumatikami Michelin PSS. Takže i když nemohu nabídnout srovnání s runflaty, mohu říci, že je radost s nimi řídit a velmi dobře odpovídají vozu. Vzhledem k mému podnebí v Minnesotě zvažuji jejich výměnu za A/S 3, když to bude potřeba, aby lépe pokryly útržkovité jarní a podzimní počasí. Blizzaky běhám v zimě, takže mě sníh nezajímá. Moje zkušenost s DWS na mém E46 nebyla dobrá. Navzdory obecně pozitivním komentářům se osobně držím stranou.

Na mém 2001Ci z roku 330 se 105,000 XNUMX mil zažívám podivné jízdní efekty. Nemohu se rozhodnout, jestli jsou to pneumatiky, odpružení, seřízení, gremlinové.

Příznaky
1. Pneumatiky Continental Contact mají najeto méně než 10,000 XNUMX mil. Seděli dvě zimy (leden, únor, březen), ale problém je v tom, že uvnitř baští, jsou velmi hlučné (co, co, většinou zezadu). Nemyslím si, že je to přijatelný kilometrový výkon pro prémiové pneumatiky.

2. Při nízké rychlosti zažívám legrační houpání nebo poskakování. Zdá se, že kola nejsou kulatá (což jsou). Při rychlosti kolem 30 mph nebo o něco méně to může být docela špatné. V rychlosti jsou v pohodě. Na volantu nic (žádné vibrace nebo jiná zvláštní zpětná vazba). Myslím, že pneumatiky jsou vyvážené dostatečně.

Zastavil se v pneuservisu a ten chlap řekl, že se to srovná. Dává to určitý smysl, protože jsem pár let neprováděl zarovnání, ale řekl bych, že auto jede perfektně rovně po silnici.

Takže mám podezření:
1. odpružení je unavené. Koneckonců všechny tlumiče jsou původní (myslím) a na zavěšení to sedí 17 let.
2. Zarovnání. I když si to nějak moc nemyslím.
3. Pneumatiky. Zejména ty zadní, které už z jakéhokoli důvodu nejsou dobré. Jakmile začnou baňkovat a tak přenášejí přes odpružení hodně divný pocit.
4. Možná právě takové, jaké je toto auto? Až na to, že se dříve cítil mnohem lépe. Někdy, když jsem byl studený, jsem měl takové legrační poskakování, myslím, že to byly studené pneumatiky s malým plochým místem. Myslím, že by to zmizelo, až by se zahřáli.

ČTĚTE VÍCE
Jak provést tvrdý reset na Ford SYNC?

Plánuji auto projet tuto zimu a chci najít kola/pneumatiky stejné velikosti. Bude to zajímavý experiment.

276 příspěvků · Připojeno 2008

Utržená pouzdra zadního vlečeného ramene (RTAB) mohou vést k neobvyklému opotřebení zadní pneumatiky, včetně promáčknutí.

Kolébání nebo poskakování je určitě známkou špatných otřesů, které by také mohly způsobit baňkování.

Myslím, že sportovní paket E46 má přebytek vertikálního pohybu při jízdě, dokonce i na nových náhradních tlumičích/vzpěrách Sachs OEM. Nepopsal bych to ale jako skákání. Přikláněl bych se k tlumičům/vzpěrám a/nebo RTABům. Zarovnání to pravděpodobně nevyřeší. Obchody rády prodávají zarovnání a většina to stejně nedělá správně. Pokud do něčeho nenarazíte, vaše vyrovnání je pravděpodobně dostatečně blízko. Rozhodně to nejsou pneumatiky – opotřebení pneumatik je příznakem problému, nikoli problémem samotným.

Plehman Začátek diskuse
46 příspěvků · Připojeno 2014

Souhlasím. Myslím, že tlumiče jsou originální a hodně unavené. Ne úplně poražený, ale zjevně způsobuje problémy. Tak jsem se zeptal BavAuto, které z nich použít. Odpověděli:

Žlutí Bilsteinové jsou drsní stejně jako Žlutí Koni. Černé Bilsteiny jsou měkké, ale špatně se s nimi manipuluje.

Šel bych s Sachs nebo Koni Special Actives pro pěkný široký s dobrou ovladatelností.​

Nějaké nápady? Přikláním se k Sachs, protože auto na okruhu nepoužívám a obecně se mi líbí ovladatelnost pažby/jízdní vlastnosti.

43843 příspěvků · Připojeno 2004
Žlutí Bilsteinové jsou drsní stejně jako Žlutí Koni.

Někdo uvádí mylné informace. Žluté barvy Koni jsou plně nastavitelné a úspěšně je používá řada lidí v okolí.

Vždy je nejlepší nastavit nové tlumiče na „plné měkké“, dokud si na ně nezvyknete, pak můžete určit, co od nich skutečně potřebujete.

Cesta jde stále kupředu.
(R.I.P. Jever)

*Podpořte zdravotně postižené americké veterány*

Když stojíte před volbou mezi dvěma zly, vždy zvolte to, které jste nikdy předtím nezkusili.

8262 příspěvků · Připojeno 2009

Dlouho jsem vyznával Bilsteina. Používám HD nebo sport v závislosti na autě a nastavení odpružení.
Vzhledem k věku a počtu najetých kilometrů je pravděpodobně jedno, co dostanete, bude to zlepšení.

Aktuální:
2018 540ix, 2015 428i kabriolet, 2007 650i 6 rychlostí, 2002 330ci kabriolet 5 rychlostí, 2020 MINI Cooper S Cabrio 6 rychlostí
Minulost:
2013 Cooper S, 2012 X5 Diesel, 2012 Countryman S All4 — 6 rychlostí, 2006 Cooper S — 6 rychlostí, 2006 330i — 6 rychlostí, 1997 328is — 5 rychlostí, 1991 318is — 5 1988 635 rychlostí, 5 1988i rychlost, 325cs — 5-ti rychlostní, 1969 2002 s tii a 5-ti rychlostní konverzí

ČTĚTE VÍCE
Proč mi nefunguje myčka obrazovky?

276 příspěvků · Připojeno 2008

Proč BavAuto popisuje tlumiče barevně? Nemyslím si, že by se někdy objednávaly podle barvy. Můj odhad je, že Bilstein HD/sport je žlutá a turistika černá?
Co jsou „speciální aktivní prvky“ Koni? Je to Koni FSD?

Každopádně jsem použil Bilstein HD ve svém sportovním balíčku E39. Myslím, že HD a Sport mají stejnou míru tlumení, ale sportovní tlumič má menší tělo pro použití se spouštěcími pružinami. Našel jsem HD na pevné straně pro silnice MA, i když ne nesnesitelné. Věřím, že redaktor Roundell’s Tech Talk, Mike Miller, je velkým fanouškem Bilsteins. Pokud si plánujete auto ponechat dlouhou dobu a platíte za tuto práci obchodu, Bilsteiny jsou dobrou volbou — všichni souhlasí, že jsou extrémně odolné a za práci budete muset zaplatit pouze jednou.

Souhlasím s Fast Bobem na Koni Sports – nikdy jsem neslyšel, že by je někdo nazval příliš drsnými, zvláště nastavenými na plně měkké. Všimněte si, že i když jsou Koni Sports nastavitelné, musíte z auta odstranit tlumiče, abyste je mohli nastavit. To je docela snadné, ale je to něco k zamyšlení, pokud utahování není vaše představa dobrého času.

Koni FSD stojí za zhlédnutí. Existují zprávy o předčasném opotřebení při použití s ​​E39, i když se zdá, že mají lepší pověst na zapalovači E46. Předpokládá se, že na E46 mají pěkný poměr pohodlí a ovladatelnosti; Myslím, že bych šel touto cestou, kdybych to udělal znovu.

Jel jsem s tlumiči Sachs, když jsem najel asi 130 XNUMX mil. Zdá se, že nikdo neví jistě, zda existuje rozdíl mezi OEM Sachs a OE tlumiči od prodejce, kromě obrovské cenové delty. Na mém autě to sotva udělali rozdíl, i když moje odpružení bylo stále provozuschopné, když jsem dělal práci – zní to, že to vaše není.