A Ford 360 byl pouze volitelný u jejich nákladních vozidel a nebyl dostupný v osobních autech.

Edit: Také Mopar 360 a AMC/Jeep 360 také nejsou stejné bestie.

1977 Ramcharger, CTD 4bt/46rh/NP241, HX30w, palivový čep M3, Intercooled, 6palcový zdvih, BFG 35s, Přední D60 w/Detroit Truetrac. Zadní HD60 s Detroit Locker a přestavbou kotoučové brzdy. Autometr palubní měřidla.
2016 RAM 2500 Power Wagon — DD
2017 Dodge Challenger R/T 392 Scat Pack Shaker — Garage Queen

sparky wagon Začátek diskuze
527 příspěvků · Připojeno 2012
OK díky. Takže předpokládám, že amc 360 je také jiný?
1972 Dodge W200, Np205,NP 435, 360 4bbl, bastard pack 5» vlek s 35» pneumatikami.
2531 příspěvků · Připojeno 2004
sparky wagon řekl:
OK díky. Takže předpokládám, že amc 360 je také jiný?

Ano pane. Velmi rozdílný. Ačkoli Chrysler pokračoval v montáži AMC 360 do Grand Wagoneer až do samého konce jeho posledního a posledního roku montáže v roce 1991. Jediný rozdíl je v tom, že počínaje rokem 1989 byly malé armatury na AMC 360 metrické.

1977 Ramcharger, CTD 4bt/46rh/NP241, HX30w, palivový čep M3, Intercooled, 6palcový zdvih, BFG 35s, Přední D60 w/Detroit Truetrac. Zadní HD60 s Detroit Locker a přestavbou kotoučové brzdy. Autometr palubní měřidla.
2016 RAM 2500 Power Wagon — DD
2017 Dodge Challenger R/T 392 Scat Pack Shaker — Garage Queen

6727 příspěvků · Připojeno 2007

Když jsem v různých obdobích svého života vlastnil 360 od Ford, Dodge a AMC, řeknu, že Dodge’s byl nejlepší.

2000 Dodge Durango, 4.7 Magnum, s přímým potrubím.

2006 Jeep Liberty, 3.7

Pokud nemůžete stát za našimi vojáky, pak prosím, postavte se před ně!

4223 příspěvků · Připojeno 2002

Ford 360 byl součástí rodiny motorů Ford FE a sdílel stejný blok jako 352 a 390. Navzdory technikám odlévání tenkých stěn byla rodina motorů FE nakonec těžší než rodiny motorů, které byly představeny později. To přimělo Ford používat motory FE ve svých větších osobních autech a lehkých nákladních vozech koncem 60. a začátkem 70. let. V této době byl představen 360 a stal se jedním z mála motorů nabízených Fordem, které se staly výhradně používány jako motor pro nákladní automobily.

Mopar 360 je středněobjemový motor založený na maloblokové rodině Chrysler a byl náhradou za dřívější 340.

Existuje další motor, který měl zdvihový objem 360, tím motorem byl AMC 360. Verze AMC byla založena na motorech V8 s vyšší palubou a společným blokovým designem s jinými známými motory AMC V8, 304, 390 a 401. AMC 360 měl jedna malá věc společná s Moparem 360, oba používaly stejné převody Mopar 727 točivého momentu, nicméně varianta AMC měla svůj vlastní jedinečný vzor zvonu a nebyla externě zaměnitelná, i když interně ano. AMC 360 také používal startér ve stylu Ford.

Nejrychlejší způsob, jak zjistit rozdíly mezi Fordem 360 a Moparem 360, je umístění distributora. Na Fordu je rozdělovač v přední části bloku, je to na zadní straně bloku, na Moparu. U AMC je rozdělovač také vpředu, ale hřídel je více exponovaná a je k ní nakloněná, zatímco hřídel rozdělovače Ford je většinou uvnitř bloku a sedí vzpřímeně.

Pokud zde ztratíme svobodu, není kam uniknout. Toto je poslední stanoviště na Zemi.

„Amerika nikdy nebude socialistickou zemí“

2451 příspěvků · Připojeno 2011

Ford 360 byl součástí rodiny motorů Ford FE a sdílel stejný blok jako 352 a 390. Navzdory technikám odlévání tenkých stěn byla rodina motorů FE nakonec těžší než rodiny motorů, které byly představeny později. To přimělo Ford používat motory FE ve svých větších osobních autech a lehkých nákladních vozech koncem 60. a začátkem 70. let. V této době byl představen 360 a stal se jedním z mála motorů nabízených Fordem, které se staly výhradně používány jako motor pro nákladní automobily.

ČTĚTE VÍCE
Co znamená HR-V v Hondě?

Předveďte mě, chtěl jsem jen zmínit bit FE. Ford 360 je velký blok. Malý velký blok, ale opravdu jeden.

1978 pop-top SE, 440, postaveno vrakoviště.
4223 příspěvků · Připojeno 2002
Skwerly řekl:

Předveďte mě, chtěl jsem jen zmínit bit FE. Ford 360 je velký blok. Malý velký blok, ale opravdu jeden.

Mnoho lidí si rádo myslí, že Ford 360 byl velký blok, ale Ford na rozdíl od Chevy a Chrysler neměl jasně definované malé bloky a velké bloky, spíše byly motory Ford kategorizovány do „rodin motorů“ a jsou často matoucí ve srovnání s Chevy a Mopar. Oba motory Chevy a Mopar lze snadno identifikovat jako malý nebo velký blok pouze na základě krychlových palců. Výjimkou samozřejmě byly Chevy 400, což byl malý blok, zatímco Chevy 396 s menším objemem nebo o něco větší 409 byly výrazně velké bloky. Ford 360 sdílel stejné bloky jako 352, 390 a 406. Hmotností by tyto motory byly považovány za velké bloky, což by z 352 a 360 udělalo velké bloky s malým objemem, což ve skutečnosti není dobrá kombinace v aréně výkonu. Ale rodina FE byla fyzicky menší než rodina motorů Ford 385, která zahrnovala 429 a 460, které by byly také považovány za velké bloky. Další problémy s různými rodinami motorů Ford byly četné překrývání zdvihového objemu (například 351W, 351C, 351M, 352) a potřeba většího inventáře dílů, protože většina rodin motorů se nezaměňovala, proto Chevy dominoval ve výkonu a trh s náhradními díly, více vyměnitelných dílů.

Pokud zde ztratíme svobodu, není kam uniknout. Toto je poslední stanoviště na Zemi.

„Amerika nikdy nebude socialistickou zemí“

3244 příspěvků · Připojeno 2011

Všechny ty kecy FE, řady 385, řady M, řady Y jsou důvodem, proč nenávidím Forda. Chryco mělo v 50. letech také příliš mnoho velikostí/typů bloků a naštěstí se tomu v 60. letech začalo vyhýbat.

1975 W600 318 NP540 T223Skříň Rockwell, přední a zadní náprava Rockwell, převod 6.8
6727 příspěvků · Připojeno 2007

Rodina motorů Ford FE začíná na 330 a jde přes 428 kubických palců. Myslím, že v této rodině bylo 10 různých motorů, včetně 427.

2000 Dodge Durango, 4.7 Magnum, s přímým potrubím.

2006 Jeep Liberty, 3.7

Pokud nemůžete stát za našimi vojáky, pak prosím, postavte se před ně!

Rodina motorů Ford FE začíná na 330 a jde přes 428 kubických palců. Myslím, že v této rodině bylo 10 různých motorů, včetně 427.

Vynechal jste prvního FE 332, skutečného super psa.
4223 příspěvků · Připojeno 2002
wycowboy řekl:

Rodina motorů Ford FE začíná na 330 a jde přes 428 kubických palců. Myslím, že v této rodině bylo 10 různých motorů, včetně 427.

To je správně. Myslím, že tehdejší způsob uvažování Fordu s koncepcí ‚rodiny motorů‘ spočíval ve výrobě jednoho bloku, který umožňoval zvýšení zdvihového objemu podle potřeby nebo aby zůstal před konkurencí. Ve skutečnosti nebyla rodina FE nutně velkými bloky nebo malými bloky, ale jednoblokovým designem s dostatečným množstvím „masa“ vestavěným do nich, aby pokryly širokou škálu posunů, které obvykle pokrývaly malé i velké bloky Chevy a Chrysler. Nevýhodou však bylo, že mnoho menších výtlaků bylo na svou kapacitu těžkých a samotný blok byl fyzicky větší, takže se pro některé menší Fordy obtížně hodily. Chevy a Chrysler na druhé straně šly se dvěma odlišnými bloky, aby pokryly široký rozsah zdvihů, oba měly velmi kompaktní malé bloky, které se hodí pro širší škálu podvozků. Ford musel představit kompaktní design V8, který se stal 260, 289, 302 a 351W, aby vyhovoval jejich menším platformám, později přesunul těžký FE na velká auta a nákladní auta, zatímco jejich oblíbený lehký V8 se používal ve všem ostatním.

ČTĚTE VÍCE
Proč se můj Pontiac G6 nezapne?

Pokud zde ztratíme svobodu, není kam uniknout. Toto je poslední stanoviště na Zemi.

„Amerika nikdy nebude socialistickou zemí“

3244 příspěvků · Připojeno 2011

Jinými slovy. složitý jako čert. To je pro vás Ford!

1975 W600 318 NP540 T223Skříň Rockwell, přední a zadní náprava Rockwell, převod 6.8
1 příspěvek · Připojeno 2023
Jinými slovy. složitý jako čert. To je pro vás Ford! Bucky
Je dodge 360 ​​v8 velký blok?
4223 příspěvků · Připojeno 2002
712edf řekl:

Jinými slovy. složitý jako čert. To je pro vás Ford!

Absolutně! Díly pro Fordy se sháněly hůře a obecně byly dražší, protože žádná z rodin motorů nebyla vzájemně zaměnitelná. Dokonce i motory s podobným zdvihovým objemem byly stejně odlišné jako motory mezi jednotlivými značkami. Fordy byly skutečně komplikované a na opačném konci tohoto spektra byly Chevy, které byly příliš zjednodušené. Chevy v podstatě provozoval stejný blok více než 50 let a většina dílů byla zaměnitelná. Díky tomu bylo hledání dílů snadné a ceny byly nižší. V 70. letech se malý blok Chevy stal univerzálním motorem volby pro výměny motorů i do Fordů a dnes není neobvyklé vidět hot rod nebo jinou hračku s motorem Chevy. Problém SBC je však v tom, že mají své vlastní problémy.

Pokud zde ztratíme svobodu, není kam uniknout. Toto je poslední stanoviště na Zemi.

„Amerika nikdy nebude socialistickou zemí“

2451 příspěvků · Připojeno 2011

Ano, věc „rodina“ je správnější než velký nebo malý blok, ale nechtěl jsem psát všechno, co jste udělali. díky za to!

Rozhodně nejsem brod, ale 352 mě vždy fascinovala. Jednou jsem měl fairlane s 390 (já vím, já vím) a ta věc trochu bouchla, protože byla unavená.

Myslím, že zůstanu u Chrysleru.

1978 pop-top SE, 440, postaveno vrakoviště.
6727 příspěvků · Připojeno 2007
Over the Hill řekl:
Vynechal jste prvního FE 332, skutečného super psa.

Ano, udělal. Věděl jsem, že mi minimálně jeden chybí.

Roky jsem si hrál s rodinou motorů FE. Vlastnil jsem alespoň jeden exemplář 352, 360, 390, 406, 410 a 428. Většina dílů ze všech by se zaměnila a všechny se budou vyměňovat z jednoho auta do druhého s minimálními problémy. Složitý? Spíš ne. Potřeboval jsem jen vědět, co se bude zaměňovat a co ne a není mnoho, co by ne.

2000 Dodge Durango, 4.7 Magnum, s přímým potrubím.

2006 Jeep Liberty, 3.7

Pokud nemůžete stát za našimi vojáky, pak prosím, postavte se před ně!

552 příspěvků · Připojeno 2020

Byl jsem na chvíli mimo hru s Fordem, ale pokud si vzpomínám, nebyl boční olejovač 427 také blokem FE?

9352 příspěvků · Připojeno 2012
wycowboy řekl:

Když jsem v různých obdobích svého života vlastnil 360 od Ford, Dodge a AMC, řeknu, že Dodge’s byl nejlepší.

To je ten největší rozdíl.
A každý Ford s 360, proti kterému jsem narazil, když jsem běžel s 360, vyrazil jsem mu dveře.
Vlastně se svou druhou 360 (která byla mírně stavěná) jsem mohl vyhodit své přátele 460 do plevele.

Strašně jsem ho ztrapnil, prodal to a koupil si Dodge.

Informace o mém autě. Tady se toho děje příliš mnoho. nedostatek prostoru. Vydejte se sem na hodiny „domácích filmů“. Můj ’74 Power Wagon jsem si objednal od Dodge 8/73

ČTĚTE VÍCE
Jak funguje dešťový senzor v BMW?

5776 příspěvků · Připojeno 2010

Ford 360 je převrtaný 352 – malý Ford velký blok, jak říkali – FE. Rozdělovač vpředu a uprostřed na sání.

Chrysler/Dodge/Plymouth 360 je motor na bázi A – mírně pozměněný od 340 s delším zdvihem, jinou sítí a díky těmto změnám – jinou olejovou vanou. Rozdělovač je vzadu, mírně posunutý na stranu, kterou si teď neumím představit, takže se nemusí sundávat kvůli výměně sání.

AMC 360 je meziblok a rozdělovač je na stejném místě jako Buick V8-přední a odsazený na stranu řidiče na spádu na bloku poblíž vodní pumpy.

Jak také řekli – velký blok/malý blok může být docela matoucí, protože ne všechna pravidla jsou jasná a nemusí nutně souviset s přemístěním. Klíčovými faktory jsou obvykle velikost vrtání a hlavové komory/porty – velké bloky mají vyšší průtokové hlavy a větší vrtání, jak jsou navrženy. Mezilehlé motory jsou pravděpodobně přesnější pro klasifikaci jako velké bloky, pokud dojde k tlačení – vzhledem k potenciálu nabídky velkých vrtání.

-Pryč- 1985 Dodge Royal SE Prospector Ramcharger 318 4×4

Než jsem se stal majitelem moparu, byl jsem brod, omlouvám se.

Fe 360 ​​byl vývrt 390-4.050 s klikou 352 a tyčemi. 330,361 a 391 byly všechny
motory pro vozy F600 a větší. Jediné motory, které nebyly vnitřně vyvážené, byly
410 merc a 428 v autech.
Fe byl velký blok a mnoho raných modelů s tlumičovými věžemi na přední straně mělo
problém s praskáním např. motorů v nich. Jediné motory, které byly ošklivé, byly 428 &
427. Měl jsem střední stoupačku v galaxii. A 428 v 66 fairlane. obě auta tam byla rychlá
čas. Ale fe byl dinosaurus první den výroby v roce 58.
Ale šipka 71 340, kterou jsem vlastnil pro auto z předváděcí místnosti, byla mnohem zábavnější.
drive a byla smrt na 350 chev nebo 351 fordu.

4556 příspěvků · Připojeno 2019

74 RC SE 4X4
77 RC HD 2WD
74 RC koroze koroze Parts truck
78 Karoserie Traildusteru
99 Durango SLT 360
93 F350 Dually Centurian 460 4X4 Crew

10791 příspěvků · Připojeno 2017

Ford 360 je mnohými považován za velký blok, ale Chrysler 360 je považován za malý blok, i když mají stejný objem. Chrysler 360 je rozměrově menší než Ford.

Kluci Dodge mají více zábavy! Získejte s hračkami pro dospělé od Dodge!
Podporuji americkou výrobu
Co když všechno, co vám řekli, byla lež?

4223 příspěvků · Připojeno 2002

Pokud jste si přečetli příspěvek, který jsem napsal před 9 lety, na předchozí stránce, Ford 360 není ve skutečnosti velký blok. Ford nedefinoval malé nebo velké bloky, jako Chebby a Mopar. Měli rodiny motorů, které byly dimenzovány pro rozsah zdvihových objemů, které by v kruzích Chebby nebo Mopar spadali do objemů malých i velkých bloků. Blok FE měl rozsah posunů od 330 do 428. To samozřejmě znamenalo, že menší posuny FE by byly poměrně velké a těžké pro tyto posuny, ale poněkud kompaktní ve větších posunech.

Ano, protože Chrysler 400 je velký blok.

Nezapomeňte, že Ford měl také 400. Jejich vycházel z Clevelandského designu a mimochodem, 351M byl založen na 400

Ford všechno zbláznil. Vzpomeňte si na 351 Windsor vs 351 cleaveland, vs 351M.

Jak si vzpomínám. 351W byl součástí rodiny motorů Windsor. Tato rodina motorů měla být vysoce kompaktní a speciálně navržená tak, aby se vešla do kompaktních vozů Fords z poloviny 60. let, jako jsou Falcon a Mustang. Když se Ford rozhodl zvětšit 302, přidali vyšší palubu a větší zdvih, což vedlo k 351W. Mělo to být náhrada za starší motor na bázi 352 FE. 351 Cleveland byl součástí rodiny motorů 335 a měl být výkonným motorem Fordu se středním zdvihovým objemem. A to znamenalo, že 351W měl být motorem se středním objemem. Tyto dva motory jsou velmi odlišné, sdílejí pouze svůj zdvihový objem. Když zasáhlo ropné embargo 73, Ford se nakonec rozhodl vytáhnout zástrčku z 351C. Ford 360 se již vyráběl a běžel souběžně s oběma 351 a byl exkluzivní pro řadu nákladních vozidel. Ford 360 byl v podstatě zničená 390 a používal kliku 352. 360 byl nakonec vyřazen v polovině 70. let a měl být nahrazen 351W.

ČTĚTE VÍCE
Jak spáruji svůj telefon s mým Volkswagenem?

Byl zde další člen rodiny motorů 335, Ford 400. Tento motor měl být náhradou za 390 a na scénu dorazil v roce 71 pro větší vozy Ford a Merc. Tento motor, považovaný za Clevelandský design, se lišil od 351C tím, že měl vyšší palubu, aby se vytvořil prostor pro delší zdvih, a používal automatický vzor C6 s velkým blokem. Koncem 70. let měl Ford nedostatek 351W motorů. Ford našel řešení zničením 400 na další motor o objemu 351 krychlových palců. Díky tomu by se tento nový motor také stal součástí řady 335, ale nemohli jej nazývat 351C, protože tato nová 351 se výrazně lišila od původního 351C v tom, že měla také vyšší palubu a převodovku s velkým blokem než 400. Rozhodli se to nazvat 351M, M znamená Modified, protože byl upraven z 400.

Windsor je docela dobrý motor, vysoká paluba, ale Cleveland byl králem všech tří. Někteří říkají, že Cleveland je velký blok. Modulární 351 byl v podstatě zamořený Cleveland. 400 je také stejná rodina a je považována za velký blok.

Ford 400 byl často mylně považován za velký blok, ale nebyl to tak úplně velký blok. Byl to spíše blok střední velikosti. Jako člen rodiny motorů 335 měl velmi podobné vnější rozměry jako 351C, s výjimkou vyšší paluby, která pojala delší zdvih.

Pokud zde ztratíme svobodu, není kam uniknout. Toto je poslední stanoviště na Zemi.

„Amerika nikdy nebude socialistickou zemí“

~Bill~
2004.5 4×4 cummins,Aero turbínový tlumič, Amsoil 4510 nano filtr, XZT, 33s na H2s
83 cj7 na 33s
ZDE SPALY NAFTOVÉ BOMBY
http://www.dieselbombers.com/register.php?referrerid=300

» Vsadím se na indiána, Zastřelit starou tlustou pionýrku šípem do zad a ona vystřelí z brokovnice do země, když přepadne, je to nejlepší, co můžete udělat

25 příspěvků · Připojeno 2003

Když stavěli, myslím, že odhadovali asi 215 koní.

1408 příspěvků · Připojeno 2002

Jo, Dodge nebyl jediný s 360. důvodem, proč nevidíte Ford 360 často, je to, že byly vyrobeny pouze na počátku až polovině 70. let.

’91 f150, dana 60/sterling 10.25, 5.13s uzamčená vpředu a vzadu, 38″ SSR
1 příspěvek · Připojeno 2020
A 60. léta. Moje 69 F100 má 360
5030 příspěvků · Připojeno 2002

Dne 2005 v 02:20 pan Smrt napsal:
Jo, Dodge nebyl jediný s 360. důvodem, proč nevidíte Ford 360 často, je to, že byly vyrobeny pouze na počátku až polovině 70. let.

to a skutečnost, že většina lidí je prostě zabuduje do 390, když je čas na přestavbu.

Očekávat výmluvnost na INTERNETOVÉM FÓRU je podobné, jako očekávat, že Britney Spears si zašije vagínu a vstoupí do kláštera.

15 příspěvků · Připojeno 2003

ano, většina FE bloků byly tahouny 352. zkuste najít 360 nebo 390, je pravděpodobné, že jsou to 352. Většina 390 se dodávala ve vozech se špičkovou vačkou, zatímco 360 a 352 se dodávaly v pickupu s točivou vačkou

ČTĚTE VÍCE
Proč mi nefunguje tlačítko startování motoru?

2144 příspěvků · Připojeno 2002

ano, většina FE bloků byly tahouny 352. zkuste najít 360 nebo 390, je pravděpodobné, že jsou to 352. Většina 390 se dodávala ve vozech se špičkovou vačkou, zatímco 360 a 352 se dodávaly v pickupu s točivou vačkou

Špatně, příteli. 352 byl motor s omezeným použitím. 360 a 390, spolu s teoretickými bratry těžkých nákladních vozů, 361 a 391, jsou mnohem, mnohem častější než buď 352 nebo 332, což jsou také motory FE.

Moc v rukou slabomyslných může být strašná věc. Jak si myslíš, že jsem slabý?
9548 příspěvků · Připojeno 2002

Pamatuji si 360. Zdá se, že spousta lidí z nich byla extrémně zklamaná. Ford s nimi měl nějaké problémy a neměli dostatek energie.

1999 Ram 1500 QC Black Sport 4×4
1973 Bronco Halfcab
Expedice 2008
Průzkumník 2008
2144 příspěvků · Připojeno 2002

360 byl velmi dobrý motor, v ničem se nelišil od 390. O něco méně koní. Největší problém s 360 byl, že nabízel zhruba stejný výkon jako 302 v té době, s mnohem horší účinností. 360 byla instalována v hlavně 1/2 tuny, než se FE vydalo cestou dinosaura.

Moc v rukou slabomyslných může být strašná věc. Jak si myslíš, že jsem slabý?
228 příspěvků · Připojeno 2005

Někdo si plete váš motor s 351m, to byl ten těžký podmotor. FE jsou skvělé motory a téměř každé vrakoviště má 390 nebo dvě, které můžete vyměnit za svůj náklaďák. Vaše 360 ​​může být také zabudována do 428, 427, 0r 390, pokud jste ji vypilovali. Pokud půjdete na klasickou výměnu aut, najdete tuny věcí FE (a spoustu bezplatných rad od staromilců) a téměř všechny by se vešly. Váš motor dostal slabé nastavení, protože byl umístěn do náklaďáku, ale verze FE ze 60. let se blížily kůň na krychlový palec.

71 příspěvků · Připojeno 2005

proměňte tu 360 na 410. použijte kliku 428 a tyče 390 a pak budete mít pěkný motor. Už jsem je provozoval a líbilo se mi. Musím se dívat, chvíli jsem běžel moje v nějakých šíleně vysokých otáčkách (motor se nikdy nepřehřál) a sekl jsem vačku, když jsem ji vypnul.

915 příspěvků · Připojeno 2004
thaughtonly dodge udělal 360
997 příspěvků · Připojeno 2003
Dne 2005-03-17 20:50, fordI64x4 napsal:
thaughtonly dodge udělal 360

Ne, Ford, Dodge a AMC si vyrobili své vlastní 360. Můj kamarád na střední měl 76 F-100 s 360. Zdálo se, že má docela dobrý točivý moment.

75 Dodge W100 se schodištěm Power Wagon: 373ci. SBM (360 vrtaný 060″), 727TF, NP 203 full-time T-case, 3.55 převodů, 31×10.5×15″ Sumitomo AT’s na černých Cragarových ocelích. Můj 4letý projekt.

9594 příspěvků · Připojeno 2003

Řada motorů Ford FE:

332, 352, 360 (byla nasazena pouze do nákladních aut. někdy označovaná jako 361), 390, 406, 410, 427 a 428.

Nevím, jaká byla skladová produkce 360. Jak jsem řekl, byl to motor pouze pro nákladní automobil nebo, možná lépe řečeno, žádný osobní automobil Ford nebyl nikdy nabízen s 360. Všechny motory FE budou mít «352» zalité do přední strany bloku motoru řidiče, ale to ano. neznamená, že jsou to všechny 352.

Relativně snadným a levným „upgradem“ na 360 je výměna klikového hřídele 390 a pístů, které budou mít 390 kubických palců. 360 a 390 používají stejný 4.05″ vrtací blok.

Když bojuji špinavě, jak to, že mám tak čisté svědomí?