Pravděpodobně to bude považováno za opravdu „hnidopišské“, ale je ještě někdo zmatený tím, že toto vozidlo (zejména obložení Inscription) NEMÁ funkci elektrického nastavování volantu? První světové problémy vím, ale stejně.

330 příspěvků · Připojeno 2016

Při zvažování elektronických systémů dochází ke změně poruchy nebo nesprávné funkce. S manuálním ovládáním se můžete alespoň seřídit, aniž byste riskovali elektrické problémy na kritické části vozidla, v tomto případě na volantu.

V I L M A
2016 XC90 T6 Momentum+ [Sestavení 4/16 – dodáno září 2016]
Onyx Black & Jantar
Polestar✦ | 20″s | Pohodlí | Vize | Klima s HUD | Bowers&Wilkins | Tažné balení | Posilovač | Ochrana Plus | Apple CarPlay | Pilot Assist 2 | Upgrade podpory IntelliSafe

PaddysPub Začátek diskuze
23 příspěvků · Připojeno 2016

Se vší ostatní elektronikou v tomto voze (PAII, Lane Keep Assist atd.) si nejsem jistý, zda je to logický argument, proč ji nezahrnout. Kromě většiny ostatních výrobců automobilů tuto funkci nabízí i u neluxusních značek. Opět je to opravdu vrtání do detailů, ale v této cenové hladině jsem jen překvapen, že to není cesta, kterou se rozhodli jít.

Zobrazit další odpovědi
102 příspěvků · Připojeno 2016

Volvo to pravděpodobně zvažovalo, ale z cenových důvodů se rozhodlo pro elektrické nastavování volantu. Absence byla zmíněna v několika recenzích. Nedivil bych se, kdyby to faceliftované XC90 dostalo.

Aktuální: V90 D5 AWD Inscription MY17, Onyx black, nappa Amber/Charcoal, ořech, tech packet, klima packet, B&W etc.

Předchozí:BMW 520d Touring xDrive MY14

1662 příspěvků · Připojeno 2016

Necítím potřebu elektricky nastavitelný volant, ale pokud je faktorem pravděpodobnost selhání,
o všem, co dělá luxusní auto luxusním, je risk. Myslím, že nastavení volantu
na preferovanou pozici řidiče v rámci individuálního nastavení v klíči je příjemná a užitečná funkce.

2018 XC90 T5 (5místný)
26 příspěvků · Připojeno 2016

plně souhlasím! Tlačítko jsem hledal, když jsem chtěl nastavit volant. Tohle auto (T8 Inscr.) má všechno, jen ne tohle, což je vtip, abych byl upřímný!
Je nepříjemné, když měníte ovladače. To není tak důležité, ale def. Poškrábal jsem se na hlavě.

Obvykle byste měli možnost změnit polohu pro snazší automaticky opuštění/vstup do vozu.

2379 příspěvků · Připojeno 2015

Souhlasím, že mě zpočátku překvapilo, že to bylo manuální naklápění, ale zatím nám to oběma funguje dobře a jen měníme výšku sedadla atd. Jakmile jsme v červnu nastavili výšku volantu zpět, už jsme to nikdy neupravovali. V našich X5 posledních pár let se motor naklápění stejně zasekl lol

2020 XC90 T8 R-Design | Křišťálově bílá | Prem & Prem Plus | ČB | Vzduch | 22″ | P* | Přední odstín 23% | DashCam | 20″ kola R-Design se zimními pneumatikami Blizzak DMV2 | 2016 XC90 T8 Leasing Return |

96 příspěvků · Připojeno 2016
+1 Dokud jej neprodáte, použijete jej pouze jednou.
29 příspěvků · Připojeno 2016

Tohle je jedna věc, která mě prostě vůbec nezajímá.

Ale přál bych si, abych mohl vytáhnout volant ven, směrem ke mně, o něco dále.

889 příspěvků · Připojeno 2016

Tohle je jedna věc, která mě prostě vůbec nezajímá. Ale přál bych si, abych mohl vytáhnout volant ven, směrem ke mně, o něco dále.

Naprosto souhlasím. Bylo by hezké poskytnout nám obecně větší rozsah úprav.

2017 T5 Momentum+, Osmium Gray, Amber Kůže, B&W, Vision.
2005 Tacoma S5 4×4, stříbrná, 130 XNUMX mil.

161 příspěvků · Připojeno 2016

Ano, je to zvláštní, zvláště když uvážíte, že si můžete vybrat T6 nad 70 XNUMX USD, alespoň jej zahrnout do jednoho z balíčků. Ale na konci dne je to ještě jedna věc, která se může zlomit, a já a manželka jsme našli nastavení, které funguje pro nás oba. Takže jsem o tom doteď vážně nepřemýšlel.

ČTĚTE VÍCE
Co se stane s filtry na odpadní olej?

1211 příspěvků · Připojeno 2012

dostat se do pozice, která se nám líbí, byla fuška, ale potom už se to nepohnulo, takže jsme o tom moc nepřemýšleli od doby, co jsme dostali auto

jen pár aut. ale k tomuto fóru:
2016 Onyx Black Metallic XC90 T6 Nápis w/Amber
Pohodlí, Vision, B&W, 4C Air, Klima, Center Booster, Ochranný balíček
Přidáno: P*, PAII, blatníky, střešní nosič, střešní box Volvo Designer Edition, nákladní vložka, iPad RSE

330 příspěvků · Připojeno 2016

Předpokládám, že bezpečnostní důvody zní lépe než náklady, dodávky nebo technické problémy.

Je to tak, jak to je, nevadí mi to. Oceňuji, jak Volvo investovalo do jiných oblastí vozu.

V I L M A
2016 XC90 T6 Momentum+ [Sestavení 4/16 – dodáno září 2016]
Onyx Black & Jantar
Polestar✦ | 20″s | Pohodlí | Vize | Klima s HUD | Bowers&Wilkins | Tažné balení | Posilovač | Ochrana Plus | Apple CarPlay | Pilot Assist 2 | Upgrade podpory IntelliSafe

3743 příspěvků · Připojeno 2014

V mém ‚scénáři‘ inženýrského problému se domnívám, že to mohlo být způsobeno tím, že nerespektovali jejich přísné bezpečnostní normy. Takže bezpečnost a inženýrství tak trochu řadím do stejné kategorie.

Souhlasím však s tím, že zatímco většina ostatních luxusních vozidel, které jsem měl, měla posilovač náklonu/teleskopického řízení, moc mě to netrápí, když ho nastavím a zapomenu, a ostatní moji řidiči se naštěstí neobtěžují nastavováním volantu jako sedadel. pracovat s tím, kde to mám. Doufám však, že Volvo bude pokračovat v práci na tom, aby to bylo implementováno spolu s dalšími věcmi, jako je výkon třetí řady, pro obnovení uprostřed cyklu. A větší dotykový displej, alespoň dostupný jako volitelná výbava nebo ve výbavovém stupni Inscription.

Nápis Volvo XC2018 z roku 60 — Nahradil můj první vydání XC2016 z roku 90

2018 Cadillac Escalade ESV Platinum — Nahradil mé Audi Q2017 7

Když se auto pohybuje rovně, volant se musí otočit trochu doprava (řekněme 10 stupňů 360 stupňů kruhu). není v centru.

Byl jsem v garáži na kontrolu sledování. Řekli, že je to v pořádku, ale nemohou mi říct, proč volant není uprostřed.

Zajímalo by mě, v čem je problém? Mám jednoduše sundat volant a namontovat ho zpět o 10 stupňů doleva? Pak to bude v centru, ale nejsem si jistý, že je to řešení, jak tento problém vyřešit.

Máte někdo nápad?

Steve a jeho 244
10. prosince 2007, 17:55

Jak je to v tuto chvíli (s volantem na jedné straně), jde úplný zámek stejnou vzdálenost v obou směrech, měřeno počtem otáček volantu?

10. prosince 2007, 18:12

S60 je velmi citlivý na odklon vozovky, zejména na standardních P6000, takže možná budete muset korigovat jeho tendenci sledovat odklon vozovky mírnou korekcí řízení. Pokud můžete najít místo, kde je to bezpečné, a jet s autem po koruně silnice (tj. s bílou čárou uprostřed kapoty), stále potřebujete korekci řízení, aby jelo rovně?

Může to být také garáž, do které jste to vzali, buď neví, o čem mluví, nebo se vám nedaří přenastavit volant. Pokud se změní sledování, ale práce není provedena správně, může být volant v důsledku toho mimo střed.

10. prosince 2007, 18:20

Při nastavování sledování by měl operátor použít velkou svorku k zajištění volantu proti sedadlu řidiče.

Měl jsem kupé řady 3 a prostě jsme nemohli dostat kolo rovně a seřízení bylo upraveno k dokonalosti.

ČTĚTE VÍCE
Jak nastartujete Ford Mondeo?

Nakonec se ukázalo, že šlo o opotřebované pouzdro zavěšení, které neustále vyhazovalo zarovnání ven. Jakmile se to změnilo, bylo to perfektní

Samozřejmě pokud vaše kolo nebylo předtím vypnuto a nebylo znovu nasazeno rovně.

shiningliao
11. prosince 2007, 11:58

Jak je to v tuto chvíli (s volantem na jedné straně), jde úplný zámek stejnou vzdálenost v obou směrech, měřeno počtem otáček volantu?

Zdá se mi, že jsou stejné. Rozdíl je příliš malý na to, abychom si jej všimli. jestli je rozdíl.

shiningliao
11. prosince 2007, 12:02

S60 je velmi citlivý na odklon vozovky, zejména na standardních P6000, takže možná budete muset korigovat jeho tendenci sledovat odklon vozovky mírnou korekcí řízení. Pokud můžete najít místo, kde je to bezpečné, a jet s autem po koruně silnice (tj. s bílou čárou uprostřed kapoty), stále potřebujete korekci řízení, aby jelo rovně?

Může to být také garáž, do které jste to vzali, buď neví, o čem mluví, nebo se vám nedaří přenastavit volant. Pokud se změní sledování, ale práce není provedena správně, může být volant v důsledku toho mimo střed.

Ano, musím otočit volantem trochu doprava, aby auto jelo rovně.

Šel jsem do Kwit-Fit. Pomohl mi relativně mladý chlapík. Ukazuje mi, že sledovací rozdíl je pod 4 jednotkami jejich měření, takže není potřeba žádné nastavení a také žádné nabíjení.

shiningliao
11. prosince 2007, 12:05

Při nastavování sledování by měl operátor použít velkou svorku k zajištění volantu proti sedadlu řidiče.

Měl jsem kupé řady 3 a prostě jsme nemohli dostat kolo rovně a seřízení bylo upraveno k dokonalosti.

Nakonec se ukázalo, že šlo o opotřebované pouzdro zavěšení, které neustále vyhazovalo zarovnání ven. Jakmile se to změnilo, bylo to perfektní

Samozřejmě pokud vaše kolo nebylo předtím vypnuto a nebylo znovu nasazeno rovně.

Všiml jsem si, že moje S60 může mít problém s křovinami (buď ze zavěšení nebo z jiných míst). Když jsem projížděl kolem špatného povrchu vozovky, občas jsem zaslechl klepání (ale poměrně zřídka). Myslím, že je to jeden z těchto keřů, který brzy doslouží.

Zdá se mi, že problém může být způsoben několika důvody.

shiningliao
11. prosince 2007, 12:10

Když otočím auto a poté pustím volant, volant má tendenci se vrátit do své normální polohy, která je 10 stupňů doprava.

Jedna věc, kterou jsem si právě vzpomněl z garáže Kwit-Fit, je:

Používají zařízení k upevnění volantu do středu při měření sledování.

Jsem zmatený z toho, co je skutečnou příčinou. :emoticon_U:

11. prosince 2007, 12:13

Když je vůz sledován, ramena řízení by měla mít stejnou délku (do 2 mm). Kdyby byly různé délky, tak by to vyhodilo volant. Nechte zkontrolovat keře.

sekce8er
11. prosince 2007, 13:21

Souhlasil bych s tím, že nechám zkontrolovat pouzdra – můj volant byl mírně mimo střed směrem doprava i po provedení sledování – i když před rokem.
Minulý čtvrtek jsem měl STK a servis a muselo se vyměnit pouzdro NSF – od té doby, co se vyměňuje volant, je nyní střed a zvuky klepání, které jsem způsobil na některých špatných vozovkách, po kterých jezdím, zmizely. Zlepšil se i pocit skrze volant při zatáčení.
Stojí za to prozkoumat – není to příliš drahé na nápravu – bylo mi účtováno 40 � za součást a práci. (Podle všeho je to trochu průšvih kvůli váze motoru a dalších komponent odpružení.)
Doufám, že to zvládnete!

11. prosince 2007, 13:45
Fuj, zase špatně!
11. prosince 2007, 13:47

ČTĚTE VÍCE
Jak otevřete zadní sedadlo Fordu Ranger?

Není to také částečně záměrné?

Vím, že naklonění silnice vás do určité míry táhne dovnitř
ale myslel jsem, že auta podle konstrukce mají tendenci táhnout mírně doleva, takže v případě, že usnete nebo co, bude auto táhnout dovnitř a ne ven do protijedoucích vozidel?

Mělo by to být do té míry, že budete muset mírně řídit opačným směrem, podíval bych se na přemístění volantu, pokud netáhne.

11. prosince 2007, 13:49

Jakmile je problém vyřešen, musíte také zkontrolovat seřízení při každé výměně pneumatiky. Je úžasné, jak se auto může časem změnit a vy si toho nevšimnete!

11. prosince 2007, 13:58

Jen jsem si myslel, že jsem nechal vyměnit hřeben řízení (na Renaultu) a musel mít sledování nastaveno zařízením pro sledování 4 kol, je to proto, aby volant zůstal vycentrován.
Toto mají pouze lepší místa pro pneumatiky (stálo to �40). se nazývalo laserové sledování (kontroluje prohnutí atd.)
Nastavili volant do středové polohy a srovnali přední a zadní kola.

11. prosince 2007, 14:15

Když jsem si koupil S60, volant byl mimo střed. Nechal jsem seřídit 4 kola a znovu vycentrovat volant. Žádné další problémy.

11. prosince 2007, 16:05

Nastavili volant do středové polohy a srovnali přední a zadní kola.

To funguje, ale aby to bylo správně, musí mít vodicí tyče stejnou délku. Jakmile je toto hotovo a je nastavena správná sbíhavost/sbíhavost, kolo by mělo být rovné. Pokud tomu tak není, pak buď hřeben nebyl správně zarovnán se sloupkem, nebo byl volant v určitou dobu vypnutý a znovu namontován mimo vyrovnání, nebo selhávají pouzdra.

Sledování vozu mimo střed volantu vychází z předpokladu, že je vše správně zarovnáno pod vozem.

Chris_Rogers
11. prosince 2007, 20:42

Právě jsem vyřešil podobný problém se svým 05 V70.

Vůz jel rovně bez nerovnoměrného opotřebení pneumatik, ale volant byl lehce vychýlen doleva.
K odstranění problému bylo zapotřebí velmi mírné nastavení délky vodicí tyče na každé straně.

Chcete-li opravit, že je volant vlevo, musíte prodloužit ovládací tyč na pravé straně a zkrátit na levé straně.
Vzhledem k tomu, že nastavení je na každé straně opatřeno pravým závitem, je třeba nastavit vodicí tyče tak, aby se horní část vodicí tyče posunula směrem k přední části vozu na každé straně. Aby bylo kolo vypnuté doprava, je nutné opačné nastavení.
Zjistil jsem, že pouze 1/4 otáčky na každé straně opravilo moje offsetové kolo.
Tato malá úprava nečiní žádný podstatný rozdíl ve vyvážení délky vodicí tyče mezi stranami.

Moje rada je provést seřízení na spojovacích tyčích, demontáž volantu není u těchto vozů triviální cvičení, existuje značné riziko poškození zařízení SRS (Airbagy) a SAS.

11. prosince 2007, 20:53

nikdo se zdravým rozumem by se nepokoušel zkontrolovat vaše sledování, aniž by nejprve zkontroloval odpružení, doufám, že je to standardní praxe v garážovém obchodě,
Laurence

11. prosince 2007, 20:56

S60 je velmi citlivý na odklon vozovky, zejména na standardních P6000, takže možná budete muset korigovat jeho tendenci sledovat odklon vozovky mírnou korekcí řízení. Pokud můžete najít místo, kde je to bezpečné, a jet s autem po koruně silnice (tj. s bílou čárou uprostřed kapoty), stále potřebujete korekci řízení, aby jelo rovně?

Může to být také garáž, do které jste to vzali, buď neví, o čem mluví, nebo se vám nedaří přenastavit volant. Pokud se změní sledování, ale práce není provedena správně, může být volant v důsledku toho mimo střed.

ČTĚTE VÍCE
Co znamená varování klíčového systému?

Jako majitel S60 něco málo přes měsíc musím říct, že jsem překvapen, jak snadno se toulá přes vyjeté koleje nebo dokonce silně vyvýšené dopravní značení. Není to problém (může to být docela „zajímavé“), ale přesto je to překvapení. Ano, je vybaven nechvalně známým Pirelli. Vyzkouší Continental Sport Contact 2, až konečně opustí tuto smrtelnou cívku.

12. prosince 2007, 13:28

Nemohu vám pomoci vyřešit váš problém, ale mám úplně stejný, volant mám také trochu mimo střed, když jsem ho kupoval, ten chlap mi řekl všechnu práci, kterou na něm udělal, konkrétně jedna položka byla seřízení volantu, o několik týdnů později jsem si uvědomil, že volant není správný, a pak jsem se divil, proč sakra nechal nastavit řízení tak, aby nebylo centrální, abych byl upřímný, dál jsem to nezkoumal, protože jsem prostě předpokládal, že předchozí majitel se právě rozhodl, že je to špatně, a nechal to znovu nastavit do nesprávné polohy, takže je velmi zvláštní, že ten váš je přesně tak špatně zarovnaný jako ten můj. Zkoušel jsem jet na obou stranách odklonu a není to ono, a jak už bylo zmíněno, možná bych se v určitém bodě mohl podívat na vytřídění keřů, abych zjistil, jestli je to příčina

Čistička
13. ledna 2008, 12:06

Tento problém mám nyní od včerejška, kdy jsem si nechal udělat novou sadu pneumatik a sledování v Kwik Fit. Dnes ráno jsem to vzal zpět a znovu to upravili, ale stále to není správně nastavené. I když jedu po rovné silnici, musím řídit doprava a řízení mi přijde docela divné — při zatáčení doprava je mírná mrtvá zóna, ale při zatáčení doleva je řízení o něco obtížnější a téměř není potřeba zatáčet (pokud vůbec ) při průjezdu střední až rychlou zatáčkou. Zámek řízení k zámku Při odbočování doleva musím řídit velmi mírně více. Bylo auto v servisu minulý týden a oni hlásili, že je “lehká vůle v obou vnitřních vodicích tyčích”, bez mechanického narušení, nevím, jestli to není jeden z důvodů, proč se zdá, že Kwik Fit má potíže se správným sledováním?

Chris_Rogers
13. ledna 2008, 13:12

“Nevím, jestli je to možná jeden z důvodů, proč se zdá, že Kwik Fit má potíže se sledováním správně?”

Ano, měli by zkontrolovat opotřebení kloubů řízení, než cokoliv nastavovat. Zdá se, že nyní mají vyvedenou stopu a nestejné délky vodicí tyče na každé straně, což by odpovídalo špatné reakci řízení, kterou zažíváte.

Cesta ven je nechat vyměnit táhla (a jakékoli další opotřebované díly) a správně nastavit řízení.

Rubová kostka
15. ledna 2008, 22:59

Tento problém mám nyní od včerejška, kdy jsem si nechal udělat novou sadu pneumatik a sledování v Kwik Fit. Dnes ráno jsem to vzal zpět a znovu to upravili, ale stále to není správně nastavené. I když jedu po rovné silnici, musím řídit doprava a řízení mi přijde docela divné — při zatáčení doprava je mírná mrtvá zóna, ale při zatáčení doleva je řízení o něco obtížnější a téměř není potřeba zatáčet (pokud vůbec ) při průjezdu střední až rychlou zatáčkou. Zámek řízení k zámku Při odbočování doleva musím řídit velmi mírně více. Bylo auto v servisu minulý týden a oni hlásili, že je “lehká vůle v obou vnitřních vodicích tyčích”, bez mechanického narušení, nevím, jestli to není jeden z důvodů, proč se zdá, že Kwik Fit má potíže se správným sledováním?

pokud garáž zjistila vůli v koncích vodicích tyčí, měli vám říct, že je opravíte v pěst, pak to sledujte, nezáleží na tom, jak daleko je sledování na obou stranách, mělo by být nastaveno kolečko ve středu

ČTĚTE VÍCE
Jak diagnostikujete chrastění motoru?

Čistička
16. ledna 2008, 19:34

V pondělí to znovu vzali zpět do Kwikfit, znovu to upravili a nyní je to lepší, ale stále to není úplně 100%. Brzy budeme muset vyměnit vodicí tyče, ale tento měsíc už za ně utratili téměř 800 � a ještě nechci utrácet! Každopádně díky za pomoc kluci

16. ledna 2008, 20:08

nemělo smysl ho znovu nastavovat, když je v táhlu vůle, protože při zatížení (tj. při jízdě) nebude v pořádku. Bude to vyžadovat 2 vnitřní kulové čepy ( ramena ) hřebenu řízení a pak vyrovnání 4 kol . pokud to trochu táhne jedním směrem nebo druhým, vyměňte přední kola, pokud nemáte pneumatiky se směrovým otáčením. Všechny pneumatiky mají tah tak či onak, obvykle se ruší, to je to, co je na nových pneumatikách barevný pruh, který označuje stranu, ke které pneumatika táhne.

7. listopadu 2008, 22:36

Omlouvám se, že otevírám staré téma, ale můj S60 (2002 2.0T SE) vykazuje problém se „sledováním“. Potřebuji držet řízení mírně doprava, abych udržoval přímý směr. Auto bylo laserem sledováno v srpnu tohoto roku v centru pneumatik a tehdy nebylo dokonalé, ale bylo to skoro sakra, nicméně dnes jsem ho vzal zpět, protože se zdálo, že se to trochu zhoršuje.
Nejprve byla (upravena) zadní kola, pak byla provedena úprava předních kol a řekli, že je „mírně mimo“, ale ne výrazně.
Sjelo auto po silnici a docela prudce zatáhlo doleva, když jsem držel řízení rovně a podle mě to bylo horší než předtím!
Zpět do centra pneumatik k další úpravě a tam je mírné zlepšení, ne o moc, ale o něco lepší. Říkají, že je vše zarovnáno podle specifikace, ale není to správné – kam mám teď jít? Kolo se chce vycentrovat a jeho držení mírně mimo střed se nakonec stává nepohodlným.
Volant byl před seřízením upnut i v přímém předku a také nebyla zjištěna vůle v komponentech odpružení na předním konci.
Používám však levné značkové radiály vpředu i vzadu (i když někteří by tvrdili, že 70,- pneumatika není levná!). Opotřebení pneumatik se zdá být v pořádku, i když bez znatelného otěru.

7. listopadu 2008, 22:54

Zadní kolo NS na S60 je známé tím, že vybočuje z čáry, vaše auto vykazuje stejné příznaky, které miny dělaly už dávno, vyřešilo to správné seřízení lazeru, dosud nikdy nebyly problémy s seřízením předních kol, je také možné, že stroj na seřízení lazeru není správně zkalibrován.PM Andy (Toolbah) je v Durhamu a měl nějaké problémy, které byly nedávno vyřešeny laserovým zarovnáním,

7. listopadu 2008, 23:46

Ve většině případů tohoto druhu jsou to PNEUMATIKY, které způsobují tah.
VŠECHNY pneumatiky mírně táhnou tak či onak, a proto mají na běhounu barevné pásy, když jsou nové, tento pás je ta strana, na kterou pneumatika táhne, takže jim zkušený montér pneumatik nasadí pásy jak na vnitřní, tak na vnější straně, takže toto vestavěné tlumiče tahu, může být v extrémních případech potřeba výměna pneumatik, aby se to snížilo na minimum.

Chris_Rogers
8. listopadu 2008, 10:19

Souhlasím s Clanem, vyměňte přední kola, pokud nemáte pneumatiky se směrovým otáčením, pokud vyměníte přední a zadní.
Levné pneumatiky budou obecně horší pro tento druh problému.
Podívejte se také na vzorek běhounu, asymetrické vzorky pneumatik, i když nejsou směrové, by měly být na kolo namontovány správně.