Ahoj všichni, hledal jsem a nenašel jsem vlákno ve fórech 10. generace (i když pár na jiných), ale chtěl jsem udělat rychlý příspěvek pro ty, kteří to neznají. Moje auto je 1.5T Sport a bylo unavené, že tato funkce nebyla zahrnuta (kvůli sportu), tak jsem to zkusil. Aby to fungovalo, proveďte následující:

  • Jednou stiskněte odemknout
  • Stiskněte tlačítko a držet odemkněte a sledujte, jak se okna stahují (za předpokladu, že střešní okno také, ale moje není vybaveno)

Chcete-li je přimět, aby se srolovaly, použijte svůj fyzický klíč a vložte jej do dveří a otočením je zamkněte a podržte a srolují se. Věřím, že může existovat sekvence, která vám to umožní pomocí dálkového ovládání, ale zatím jsem nic nenašel.

692 příspěvků · Připojeno 2010

Jsem rád, že jste objevili funkci dálkového ovládání, ale je na Accords od roku 2003 (7. gen). Dálkové ovládání také může otevřít všechna okna a střechu, ale k jejich zavření je nutné použít fyzický klíč.

2018 Accord 4-dveřový 2.0T Touring [Moderní ocelová metalíza – 10. generace]
166 příspěvků · Připojeno 2018

Ahoj všichni, hledal jsem a nenašel jsem vlákno ve fórech 10. generace (i když pár na jiných), ale chtěl jsem udělat rychlý příspěvek pro ty, kteří to neznají. Moje auto je 1.5T Sport a bylo unavené, že tato funkce nebyla zahrnuta (protože sport), tak jsem to zkusil. Aby to fungovalo, proveďte následující:

  • Jednou stiskněte odemknout
  • Stiskněte tlačítko a držet odemkněte a sledujte, jak se okna stahují (za předpokladu, že střešní okno také, ale moje není vybaveno)

Chcete-li je přimět, aby se srolovaly, použijte svůj fyzický klíč a vložte jej do dveří a otočením je zamkněte a podržte a srolují se. Věřím, že může existovat sekvence, která vám to umožní pomocí dálkového ovládání, ale zatím jsem nic nenašel.

Také otevírá střešní okno. Můj EXL ’04 a všechny mé Accordy od té doby měly tuto skvělou funkci. Skvělé v létě!

14456 příspěvků · Připojeno 2012

Manuál majitele. od roku 2003.

2005 Accord EX-L 4-válec, 5-rychlostní automat, 16.5 libra Acura RSX 16palcová kola a pneumatiky 215/55R 16 DWS06
159 tisíc mil (k květnu 20)

ČTĚTE VÍCE
Jak často potřebuje Porsche Cayenne výměnu oleje?

.ken Začátek diskuze
28 příspěvků · Připojeno 2018
Manuál majitele. od roku 2003.
Přečti si návod, nenašel jsem nic, co by to zmiňovalo. :bla:
Zobrazit další odpovědi
14456 příspěvků · Připojeno 2012

^Máš pravdu. Toto je žena odpovědná za obsah návodu k obsluze Honda.

2005 Accord EX-L 4-válec, 5-rychlostní automat, 16.5 libra Acura RSX 16palcová kola a pneumatiky 215/55R 16 DWS06
159 tisíc mil (k květnu 20)

14456 příspěvků · Připojeno 2012

OP nemá pod svým uživatelským jménem uvedenou svou polohu. Může se nacházet v zemi, kde je takové šíření takových informací zákonem zakázáno. nevíme. prostě nevíme.

2005 Accord EX-L 4-válec, 5-rychlostní automat, 16.5 libra Acura RSX 16palcová kola a pneumatiky 215/55R 16 DWS06
159 tisíc mil (k květnu 20)

241 příspěvků · Připojeno 2017

Najdu to (HÝŽDĚ) zpětně, že nemůžete zavřít okna na dálku. Pohodlí toho je při náhlém/neočekávaném dešti, rychlá návštěva nejbližšího okna je vše, co je potřeba, a nemusíte jít ven, zvláště v lijáku. Mnohokrát mi to zachránilo interiér tady v práci v mém VW.

2018 Accord 2.0T Touring. Platinově bílá
2 příspěvků · Připojeno 2018
Hádám, že nechtějí mít na titulní stránce potíže s čivavou bez hlavy.
Zobrazit další odpovědi
3599 příspěvků · Připojeno 2016
Nebo možná celý manuál přišel na DVD, jako tomu bylo u mého 16, Gen 9. ?
31 příspěvků · Připojeno 2018

Jako většina mých nedávných aut jsem byl velmi nadšený, když jsem zjistil, že okna v akordu lze stáhnout jednoduchým stisknutím tlačítka odemykání dvakrát a dlouhým přidržením podruhé. Líbí se mi, jak jdou dolů po krocích místo toho, aby také úplně dolů. Moje jediná starost je. Opravdu neexistuje způsob, jak tyto věci vrátit zpět pomocí dálkového ovladače?! Vyzkoušel jsem všechny kombinace, které mě napadly, je tu něco, co mi tu chybí? Díky předem.

Děkujeme, že jste to sem přesunuli a omlouvám se, že jsem nehledal jako první. Za druhé, jaká je to vtipná možnost, když je nemůžete srolovat stejným způsobem.

Tento příspěvek byl smazán
Zobrazit další odpovědi
31 příspěvků · Připojeno 2018

Sedl jsem si na klíče a stalo se to a moje kočka si opravdu užívala procházky a kontrolu nového auta. Potřebuji najít pouzdro na klíčenku, které blokuje stisknutí jakéhokoli tlačítka, protože jej nepoužívám jinak než jako bezdotykový klíč. Jinak tuto funkci miluji, pomáhá při chůzi k rozpálenému autu.

ČTĚTE VÍCE
Která společnost propustila nejvíce zaměstnanců?

44 příspěvků · Připojeno 2018
Vždy jsem se divil, proč neexistuje možnost srolování okna.
Garáž
— 2018 Honda Accord Sport 1.5T
— 2008 Honda CBR600RR
345 příspěvků · Připojeno 2014

je to bezpečnostní záležitost. Existuje odpovědnost ve schopnosti je srolovat, když nejste přítomni.

Odesláno z mého iPhone pomocí aplikace Tapatalk

Současná vozidla
Honda Accord Sport 2016 na 20″ kolech Lexani obutých do pneumatik 245/35/20.
Honda Pilot EX 2014 na 20″ kolech Range Rover Sport obalených pneumatikami 275/50/20.

Bývalá vozidla
Možná bude jednodušší říct, co jsem neměl.

Zobrazit další odpovědi
2186 příspěvků · Připojeno 2005

KP Technologies vyrábí modul, který funguje na předchozí generaci Accord a stahuje okna pomocí dálkového ovladače:

Nainstaloval jsem to do svého ’09 Accord a funguje to perfektně. Stačí dvakrát stisknout zamykací tlačítko a podruhé jej podržet a stáhne se okna a zavře střešní okno.

Zasune se do drátů zámku dveří, takže spustí sekvenci navíjení továrního okna podržením klíče v poloze zámku dveří.

Pokud jde o bezpečnost, neexistují žádné — naše vozy jsou vybaveny automatickým rolováním proti sevření. A ano, funguje to pomocí dálkového rolování KP Tech. Zkusil jsem. Jakmile zaznamená sebemenší tlak, okno se automaticky otočí a stáhne se úplně dolů.

květen 2009 — současnost: 2009 Accord V6 6 MT kupé bez navigace, Alabaster Silver

Prosinec 1999 – květen 2010: 2000 Prelude 5 MT, prodáno 220,000 XNUMX mil a stále skvěle jezdí – pryč, ale nezapomenuto

168 příspěvků · Připojeno 2018

Pravděpodobně proto, aby nezničil brouky a pavouky, kteří se pohybují ve vašich oknech nebo z nich. Pán ví, že nechceme rozbít nevědomého brouka

2018 Accord 2.0T 10 AT Touring
72 příspěvků · Připojeno 2018
v 9th Generation Accord, můžete otevřít a zavřít všechna okna pomocí dálkového ovládání
1319 příspěvků · Připojeno 2012
Skvělé (pro ty v Saúdské Arábii)

2013 Accord EX-L V6 Navi Sedan — White Orchid Pearl / Ivory

Předchozí:
2005 Accord EX-L V6 Coupe — Satin Silver Metallic / Black
1995 Accord EX-L Sedan — černá metalíza Granada / šedá

ČTĚTE VÍCE
Kolik litrů oleje spotřebuje Hyundai Accent?

14456 příspěvků · Připojeno 2012

Být společností s dobře rozvinutým právním systémem má své výhody.

Svět očekává v USA bezpečnostní inovace – to zvyšuje investice do výzkumu a vývoje, což vede k prodeji, příjmům z prodeje a spoustě pracovních míst. Můžete si vygooglovat „děti zabité okny auta“ a stává se to každý rok zde v USA, protože starší auta nemají žádné okenní senzory, jaké mohou mít garážová vrata při zavírání.

A pak ano, právníci žalují, protože TATO automobilka se rozhodla nastavit senzor na sílu 22 liber (dost na rozdrcení krku batolete), ale TATO automobilka jej nastavila na 17 liber – takže je bezpečnější. Poté automobilky lobbují u amerického ministerstva dopravy za standardy. Strýček Sam došel k závěru, že je snazší prostě říci ne – žádná funkce srolování.

Mnoho zemí, ve kterých jsem byl – život nemá žádnou nebo žádnou hodnotu. Soudy jsou podplacené, žádný právní stát, žádná standardizace a vítězové jsou vybíráni na základě jejich pohlaví, náboženství a barvy pleti – nikoli na základě faktů případu.

Možná chci funkci roletového okna? Měl by o síle a rychlosti rolovací funkce rozhodovat trh? Co kdyby byl dostatečně silný a rychlý, aby zlomil loket dospělému? Měl by DOT stanovovat standardy? Měla by naše federální vláda USA stanovit normy? Měli by to výrobci automobilů jednoduše začlenit do softwarové funkce aktivace/deaktivace s nastavením na DISABLE z továrny, aby chránili idioty, kteří nikdy nečtou jejich uživatelskou příručku?

Někteří z vás jsou možná dost staří na to, aby si pamatovali OBROVSKÝ odpor proti farmaceutickým společnostem po strašení Tylenolem v 1980. letech (případ se stále vyučoval na obchodních školách). Výrobci odpověděli lahvemi léků odolnými proti neoprávněné manipulaci a také „bezpečnostními“ uzávěry pro děti. Některé z těchto „dětských bezpečnostních čepic“ byly skutečně odolné vůči lidem. Nemůžu vám říct, kolikrát mě moje matka požádala, abych jí otevřel tu zatracenou láhev aspirinu. Trvalo několik let, než to výrobci nádob, náš FDA a právní systém udělali správně tím, že stanovili normy pro to, jak velká síla je potřeba k otevření láhve.

ČTĚTE VÍCE
How do you fix high speed wobble?

2005 Accord EX-L 4-válec, 5-rychlostní automat, 16.5 libra Acura RSX 16palcová kola a pneumatiky 215/55R 16 DWS06
159 tisíc mil (k květnu 20)

2186 příspěvků · Připojeno 2005

Systém proti sevření zůstává zachován. Zkoušel jsem to. Není potřeba, aby Honda deaktivovala dálkové navíjení.

Rozumím obavám o bezpečnost/odpovědnost a nesouhlasím s nimi. Nechybí ani příběh baterie. Srolování VŠECH oken NAHORU při napájení z baterie vysává hodně šťávy. Nechcete zjistit, že jste potřebovali tyto zesilovače pro startér. Někteří z nás mají ubohých 400 něco cca baterie. Zaparkujte auto, stáhněte okna a vypněte motor.

Stažením oken se nevybije baterie. A pokud ano, máte starou baterii v okamžiku, kdy je třeba ji vyměnit, která by již měla být na vašem seznamu úkolů pro tento týden.

květen 2009 — současnost: 2009 Accord V6 6 MT kupé bez navigace, Alabaster Silver

Prosinec 1999 – květen 2010: 2000 Prelude 5 MT, prodáno 220,000 XNUMX mil a stále skvěle jezdí – pryč, ale nezapomenuto

Zobrazit další odpovědi
2507 příspěvků · Připojeno 2018

Rozumím obavám o bezpečnost/odpovědnost a nesouhlasím s nimi. Nechybí ani příběh baterie. Srolování VŠECH oken NAHORU při napájení z baterie vysává hodně šťávy. Nechcete zjistit, že jste potřebovali tyto zesilovače pro startér. Někteří z nás mají ubohých 400 něco cca baterie. Zaparkujte auto, stáhněte okna a vypněte motor.

2014 Accord Coupe cvt ex-l nav 83 tisíc mil
2004 CR-V mt 131tis km
999 příspěvků · Připojeno 2014

Technicky vzato, protože to lze použít s klíčem, myslí si, že když je někdo tak blízko, že sleduje, že se za zadními dveřmi nepoflakuje dítě?

Aktuální:
2018 Honda Accord EX-L 2.0T
Honda Pilot EXL AWD 2017 se snímáním

Předchozí:
Honda Civic EX-T 2016
Honda Crv AWD EXL 2016
Honda Accord Coupe EX-L Navi I2006 z roku 4
2013 Honda Ridgeline RTL Navi (manželka)
Mercedes ML2003 z roku 500
2007 Pontiac Torrent (manželka)
1994 Toyota 4Runner V6 4WD
Mercedes 1992SE z roku 300
Mercedes E1988 z roku 260

14456 příspěvků · Připojeno 2012

Tenkrát na západě. scéna, kde se Henry Fonda zeptal: “Jak můžete věřit muži, který nosí opasek A podvazky?”

ČTĚTE VÍCE
Co může způsobit, že Nissan Pathfinder nenastartuje?

«. ten muž nemůže věřit ani svým vlastním kalhotám!”

2005 Accord EX-L 4-válec, 5-rychlostní automat, 16.5 libra Acura RSX 16palcová kola a pneumatiky 215/55R 16 DWS06
159 tisíc mil (k květnu 20)

125 příspěvků · Připojeno 2016

Včera se stala velmi zvláštní věc. Zajímalo by mě, jestli se někdo s něčím takovým nesetkal.

Moje žena a já jsme někam jeli autem a venku bylo teplo, takže klimatizace byla zapnutá. Zajeli jsme na parkoviště, zaparkovali a já vypnul auto. Trochu jsem pootevřel okna a vyklopil střešní okno jako vždy.

Otevřel jsem kufr zevnitř, pak jsme vystoupili a zamkl jsem auto dotykem kliky. Zamknul se, ale nepípl, protože kufr byl otevřený. Vyndali jsme věci, zavřeli kufr, zablikala světla, hotovo.

O 2 hodiny později, když jsme vyšli, jsem byl šokován, když jsem zjistil, že všechna 4 okna byla otevřená. Zadní okna byla stažena, jak jen to šlo, což je s asi 3″ okna stále viditelné. Přední okna byla stažena stejně jako zadní. Když jsme poprvé vystoupili, viděl jsem jen stranu řidiče a viděl jsem tam otevřená okna, a když jsme se přiblížili, viděl jsem skrz auto, že ostatní okna jsou otevřená. Bylo to pro mě šokující a zároveň trochu znepokojivé.

Jak jsem zmínil, měli jsme zapnutou klimatizaci, takže jsme neměli otevřená okna. A lehce jsem popraskal okna, ale ne úplně. I kdybych omylem stiskl automatické stahování oken u řidiče a spolujezdce při otevírání oken (nepravděpodobné), stále to nevysvětluje zadní okna, protože u zadních oken není žádné automatické stahování. alespoň ne na mé výbavě (Sport 2.0T).

Zajímalo by mě, má výbava Touring náhodou možnost otevírat (nebo zavírat) okna na dálku? Jediné vysvětlení, které mě napadá, je, že pokud má výbava Touring tuto funkci, jsou pro ni snad všechny výbavy propojeny kabelem, ale pouze výbava Touring je dodávána s přívěskem na klíče se správným tlačítkem a možná někdo jiný s výbavou Touring měl zaparkoval poblíž, stiskl jejich tlačítko a moje auto nějak zareagovalo. Kromě toho jsem ve ztrátě. Nedokážu si představit, že by auto jen tak náhodně samo otevřelo okna.

Zatím se to neopakovalo, ale teď jsem paranoidní.