Zkontrolovali jste uživatelskou příručku nebo chcete, abychom to udělali za vás?
Soubor PDF od společnosti Interwebs je uveden na straně 682.

Sportage LX AWD 2014, Forte LX+ 2014 — Pennzoil Platinum Euro LX 0w-30; Mann W811/80; 4k mi OCI
Vancouver, Kanada

mckay99 Začátek diskuze
24 příspěvků · Připojeno 2021

Moje prestige x-line má růžovou chladicí kapalinu a je třeba ji doplnit, ale nevím, jaký druh to je. Každá informace vítána

510 příspěvků · Připojeno 2021

Kia Pink Coolant a věřím, že je to směs 50/50 (předředěná)

Moje oddělení náhradních dílů má cenu. Jako na mém olejovém filtru – chtěli 20.00 dolarů – když jsem řekl proč tolik – řekl, že musíme nechat rozsvícená světla. BS.
Šel jsem online a koupil dva za 23 $ – odesláno.

Vsadím se, že prodávají i chladicí kapalinu za 20 dolarů. Zítra to zjistím.

EV2024 GT-Line 6
1996 Honda Del Sol, 1999 Honda CRV, 2007 Honda Fit, 2015 VW Beetle TDI
Syntetický olej pouze u mých dětí!

92 příspěvků · Připojeno 2007

Pokud si koupíte 50/50 předem namíchanou (vyrobenou s deionizovanou vodou) Zerex asijské automobilové galonové džbán, který může být dodáván buď jako červená nebo modrá chladicí kapalina (identické složení, pouze barvivo je jiné), budete mít přesně to, co potřebujete. pro vaši Kia. To lze nalézt na mnoha místech a stojí ~ 15 až 20 $ za galon. Vysoce doporučeno.

2012 Optima SX 2.0T s prémiovým cestovním balením, vyladěno/upraveno, «Pikantní červená«/Černý interiér | 111tis km
2022 Sorento X-Line SX-Prestige AWD 2.5T, vyrobeno 10 v závodě GA, «Ledová bílá perla«/Černý interiér | 46tis km

mckay99 Začátek diskuze
24 příspěvků · Připojeno 2021
Děkuji za informace všem. Velmi si toho vážím.
42 příspěvků · Připojeno 2021

Domnívám se však, že některé odpovědi v tomto vláknu jsou nesprávné nebo možná jednoduše zjevně v rozporu.

Když to zkrátíme, DeadRx7 naznačuje, že je to 2eha podobné Dexcoolu, zatímco Williamhood navrhuje něco jako asijský Zerex.

To je všechno vzpomínka, znovu neprohlížím celý svůj výzkum, ale:

Dexcool je OAT, který skutečně obsahuje 2eha (změkčovadlo špatné pověsti). Také se předpokládá, že zanechává usazeniny kalu v kontaktu se vzduchem. (nejlepší praxí s Dexcoolem je ujistit se, že je pečlivě doplněno). Používám ho na strojích, které s ním určitě byly, ale rozhodně je na konci seznamu „preferovaných“ většiny chlapů.

“Asijské” vzorce jsou fosfátované hybridy nebo P-HOATS. Pokud je mi známo, ne 2eha.

Zdá se, že tyto odpovědi jsou v rozporu.

Nevím o žádném důvodu, proč by K/H používali klon Deathcool, snadno pochopím, proč by použili „asijský“. Také jsem četl příspěvky, kde lidé našli “fosfátovaný HOAT” uvedený v návodech pro majitele.

Celkově s úctou předkládám odpověď na vaši otázku:

“Factory Coolant je EG na bázi P-HOAT”

To neznamená, že použití univerzálie nebude fungovat, jen to, že nejpřesnější odpověď je P-HOAT.

Dunlap. Illinois, USA
’11 Elantra (stále) ’11 Optima (stále), ’12‘ Optima Turbo (minulá), ’21 Telluride.

1277 příspěvků · Připojeno 2016

Domnívám se však, že některé odpovědi v tomto vláknu jsou nesprávné nebo možná jednoduše zjevně v rozporu.

ČTĚTE VÍCE
Proč můj ohřívač Lincoln MKX nefunguje?

Když to zkrátíme, DeadRx7 naznačuje, že je to 2eha podobné Dexcoolu, zatímco Williamhood navrhuje něco jako asijský Zerex.

To je všechno vzpomínka, znovu neprohlížím celý svůj výzkum, ale:

Dexcool je OAT, který skutečně obsahuje 2eha (změkčovadlo špatné pověsti). Také se předpokládá, že zanechává usazeniny kalu v kontaktu se vzduchem. (nejlepší praxí s Dexcoolem je ujistit se, že je pečlivě doplněno). Používám ho na strojích, které s ním určitě byly, ale rozhodně je na konci seznamu „preferovaných“ většiny chlapů.

“Asijské” vzorce jsou fosfátované hybridní nebo P-HOATS. Pokud je mi známo, ne 2eha.

Zdá se, že tyto odpovědi jsou v rozporu.

Nevím o žádném důvodu, proč by K/H používali klon Deathcool, snadno pochopím, proč by použili „asijský“. Také jsem četl příspěvky, kde lidé našli “fosfátovaný HOAT” uvedený v návodech pro majitele.

Celkově s úctou předkládám odpověď na vaši otázku:

“Factory Coolant je EG na bázi P-HOAT”

To neznamená, že použití univerzálie nebude fungovat, jen to, že nejpřesnější odpověď je P-HOAT.

Podle štítku chladicí kapaliny to má 2-EHA:

Font Technology Document

Přílohy

Font Technology Document

693.5 KB Zobrazení: 308 XNUMX

Sportage LX AWD 2014, Forte LX+ 2014 — Pennzoil Platinum Euro LX 0w-30; Mann W811/80; 4k mi OCI
Vancouver, Kanada

42 příspěvků · Připojeno 2021

Tady lidé mluví o příručkách zobrazujících fosfáty…

Barva a typ chladicí kapaliny

Ahoj všichni, snažil jsem se najít tyto informace pro gen3 v minulých diskuzích, ale nepodařilo se mi to. Příručka Soul gen3 říká, že potřebuje chladicí kapalinu obohacenou fosfátem, která může být obecně modrá nebo zelená. Moje dealerství uvádí modrou barvu, ale když se podívám na internet, všechny chladicí kapaliny jsou speciálně doporučeny.

Dunlap. Illinois, USA
’11 Elantra (stále) ’11 Optima (stále), ’12‘ Optima Turbo (minulá), ’21 Telluride.

267 příspěvků · Připojeno 2021

P-HOAT. máme vítěze!

Rectangle Font Screenshot Parallel Pattern

Dayton, OH, USA
2021 Kia Sorento SX AWD Gravity Grey a 2012 Kia Sorento LX AWD 3.5V6 Dark Cherry
mckay99 Začátek diskuze
24 příspěvků · Připojeno 2021
Tento příspěvek byl smazán
2 příspěvků · Připojeno 2022

Nezaměňujte NEWER RŮŽOVOU se starší ZELENOU chladicí kapalinou.

Jděte k prodejci. Požádejte o láhev chladicí kapaliny pro SVÉ VIN číslo. PŘEČTĚTE SI PŘEDNÍ A ZADNÍ ŠTÍTKY

Předpokládáte, že právě proto, že VÁŠ prodejce má růžovou chladicí kapalinu, to má KAŽDÝ prodejce. Volal jsem 3 prodejcům v okruhu 50 mil a všichni říkají: „Kia nám posílá jen zelené věci. To je vše, co používáme.” Přesto má kia z výroby růžovou barvu. Důležité je, že ačkoli na barvě nezáleží, je alarmující, když majitel chce jednoduše doplnit růžovou chladicí kapalinu, aniž by přidal ZELENOU a změnil ji na nechutnou hnědou bahenní barvu.

4925 příspěvků · Připojeno 2010

Celý tento příspěvek je hloupý.
Kia díl # pro správnou růžovou chladicí kapalinu UM020-CH263.
Je to mix 50/50. 15.00 $ za galon od JAKÉHOKOLI dealerství Kia. Toto je správná a jediná chladicí kapalina, která by měla být použita pro vaše SUV za 45,000 XNUMX $

Správce dílů @ Golling Kia
2021 řada K5 Gt.
1995 Mustang SVT Cobra Procharged
92 příspěvků · Připojeno 2007

ČTĚTE VÍCE
Co se stane, když v 4WD pojedete příliš rychle?

Celý tento příspěvek je hloupý.
Kia díl # pro správnou růžovou chladicí kapalinu UM020-CH263.
Je to mix 50/50. 15.00 $ za galon od JAKÉHOKOLI dealerství Kia. Toto je správná a jediná chladicí kapalina, která by měla být použita pro vaše SUV za 45,000 XNUMX $

Vypadá to, že půjdu do svého dealerství Kia a koupím džbán. Teď jsem na to moc zvědavý.

2012 Optima SX 2.0T s prémiovým cestovním balením, vyladěno/upraveno, «Pikantní červená«/Černý interiér | 111tis km
2022 Sorento X-Line SX-Prestige AWD 2.5T, vyrobeno 10 v závodě GA, «Ledová bílá perla«/Černý interiér | 46tis km

42 příspěvků · Připojeno 2021

Velmi pěkně udělaný dubber! Dobře, teď mě to zaujalo.
Dead: Ano, když jsem začal kopat, četl jsem hodně MSD, takže je to určitě užitečný nástroj.

Pár rychlých odpovědí:
Existují takové, které hlásí, že asijské vzorce jsou stejné, s výjimkou kostky. Možná jako obecné prohlášení, netuším. Mohu říci, že Valvolines «Asian Blue» a «Asian Red» jsou různé vzorce, Modrá obsahuje DIPOTASIUM PHOSPHATE a DIETHYLENE GLYCOL, oba nejsou zahrnuty v jejich «Red» SDS. Nedopatření, omyl? Mohlo by to tak být, ale alespoň to naznačuje, že může existovat rozdíl kromě barvy kostky. Je modrá = růžová? Možná.

Zerex nehlásí žádné 2eHa ve své fosfátové chladicí kapalině, přesto je těžké argumentovat tištěným štítkem a nevidím žádné ani ve Valvolines. Chápu, že některé „generické univerzální“ značky, jako je Peak, to zahrnují, ale také ne ve svých Asian/P-HOAT.

Preston údajně vyrábí «asijský» (P-HOAT) vzorec, který obsahuje 2-eHa. Přiznejme si to, H/K to někomu dává do lahví, takže. možná. Četl jsem (a fakt nevím), že 2-EHA je levnější vzorec a jako majitel mnoha let/produktů H/K se necítím špatně, když říkám, že H/K by s tím pravděpodobně hrál.

Všimněte si, že je zcela možné, že oba DeadRx7 a Williamhoor mají pravdu! Docela vzácná kombinace, ale myslím, že můžeme vidět takový produkt, který je ve skutečnosti vyroben. Rekvizity oběma mužům!

Tangenciálně se odkláním od 2-EHA. Doplnil bych jakoukoliv univerzální asijskou, která by se hodila (nepřidávám dost na záležet) a při příští výměně chladicí kapaliny nebo velké výměně bych to dobře propláchl a přešel buď na Asian Blue a hotovo.

Dovolte mi to na závěr: Jsem aktivní na různých fórech, některá pravidelně, většina ne, ale mám pro sebe jednoduché pravidlo: Doufám, že by to mělo být / když někdy nesouhlasím s příspěvkem, který udělám s úctou a bez očerňování. Také doufám, že nebudu komentovat ty příspěvky, které si myslím, že nejsou hodné. Pokud bych někdy někoho z vás zklamal tímto způsobem, zvu vás, abyste mi zavolali a požádali o omluvu, kterou bych vám dlužil.

Dunlap. Illinois, USA
’11 Elantra (stále) ’11 Optima (stále), ’12‘ Optima Turbo (minulá), ’21 Telluride.

267 příspěvků · Připojeno 2021

Velmi pěkně udělaný dubber! Dobře, teď mě to zaujalo.
Dead: Ano, když jsem začal kopat, četl jsem hodně MSD, takže je to určitě užitečný nástroj.

Pár rychlých odpovědí:
Existují takové, které hlásí, že asijské vzorce jsou stejné, s výjimkou kostky. Možná jako obecné prohlášení, netuším. Mohu říci, že Valvolines «Asian Blue» a «Asian Red» jsou různé vzorce, Modrá obsahuje DIPOTASIUM PHOSPHATE a DIETHYLENE GLYCOL, oba nejsou zahrnuty v jejich «Red» SDS. Nedopatření, omyl? Mohlo by to tak být, ale alespoň to naznačuje, že může existovat rozdíl kromě barvy kostky. Je modrá = růžová? Možná.

ČTĚTE VÍCE
Jak resetuji displej Dodge?

Zerex nehlásí žádné 2eHa ve své fosfátové chladicí kapalině, přesto je těžké argumentovat tištěným štítkem a nevidím žádné ani ve Valvolines. Chápu, že některé „generické univerzální“ značky, jako je Peak, to zahrnují, ale také ne ve svých Asian/P-HOAT.

Preston údajně vyrábí «asijský» (P-HOAT) vzorec, který obsahuje 2-eHa. Přiznejme si to, H/K to někomu dává do lahví, takže. možná. Četl jsem (a fakt nevím), že 2-EHA je levnější vzorec a jako majitel mnoha let/produktů H/K se necítím špatně, když říkám, že H/K by s tím pravděpodobně hrál.

Všimněte si, že je zcela možné, že oba DeadRx7 a Williamhoor mají pravdu! Docela vzácná kombinace, ale myslím, že můžeme vidět takový produkt, který je ve skutečnosti vyroben. Rekvizity oběma mužům!

Tangenciálně se odkláním od 2-EHA. Doplnil bych jakoukoliv univerzální asijskou, která by se hodila (nepřidávám dost na záležet) a při příští výměně chladicí kapaliny nebo velké výměně bych to dobře propláchl a přešel buď na Asian Blue a hotovo.

Dovolte mi to na závěr: Jsem aktivní na různých fórech, některá pravidelně, většina ne, ale mám pro sebe jednoduché pravidlo: Doufám, že by to mělo být / když někdy nesouhlasím s příspěvkem, který udělám s úctou a bez očerňování. Také doufám, že nebudu komentovat ty příspěvky, které si myslím, že nejsou hodné. Pokud bych někdy někoho z vás zklamal tímto způsobem, zvu vás, abyste mi zavolali a požádali o omluvu, kterou bych vám dlužil.

Svět potřebuje více vašeho druhu zdvořilosti! Pokud se opravdu chcete pobavit spornými příspěvky na jakémkoli automobilovém nebo motocyklovém fóru, přečtěte si něco o preferencích oleje lol.

Dnes jsem vypustil a naplnil chladicí kapalinu mého Genesis Coupe pomocí koncentrátu OEM chladicí kapaliny Hyundai z autorizovaného prodejce. Tato chladicí kapalina měla jasně zelenou barvu, zatímco chladicí kapalina OEM dodávaná s vozidlem z továrny byla tmavě modrá. Ví někdo, jaký je rozdíl mezi OEM chladicí kapalinou a tím, co dodává prodejce? Výrobcem doporučený interval výměny je nejprve 5 let, poté každé 2 roky. Je to proto, že továrna dodávaná chladicí kapalina má ve skutečnosti přípravek s dlouhou životností, zatímco zboží, které dostanete u prodejce, je pouze standardní chladicí kapalina ze staré školy?

crazyoildude

Připojen 23. července 2008 Zprávy 9,808 XNUMX Umístění New Jersey

Nejsem si jistý, ale Hyundai/Kia má pár skvělých nápadů, jen doufám, že budou vyrábět vozidla jako dnes. Samozřejmě přestali vyrábět kapalinu pro posilovač řízení PSF-3, kterou potřebuji pro své santa fe 2011, a nahradili ji PSF-4, která má jinou barvu a lze ji použít jako kapalinu na doplnění, ale pokud chcete udělat kompletní naplňte, říkají, že úplně vypustíte PSF-3, než naplníte PSF-4. Možná je to tak i s chladicí kapalinou.

NibbanaBanána

Připojen 23. května 2016 Zprávy 339 Umístění Nová Anglie

Moje příručka Kia Rio z roku 2013 říká, že výměna chladicí kapaliny je 10 let nebo 120 3 mil. Myslím, že to budou 30 roky nebo 15 tisíc mil poté. Toto je nejvíce matoucí problém, tyto chladicí kapaliny. Začínám mít podezření, že jsou dodávány s nějakým typem chladicí kapaliny s dlouhou životností, ale předpokládají, že nebude nutně nahrazena chladicí kapalinou s dlouhou životností. Někteří výrobci s dlouhou životností říkají, že nemají míchat své chladicí kapaliny s více než 20%-XNUMX% jiného typu chladicí kapaliny. Mohu si jen myslet, že je to proto, že si nezachová vlastnosti dlouhé životnosti, pokud se zředí.

ČTĚTE VÍCE
Jak zapínáte klimatizaci v Priusu 2010?

Johnny2Bad

Připojen 21. května 2013 Zprávy 2,168 XNUMX Umístění Saskatchewan, Kanada

Musím říci, že není nic více frustrujícího než tyto protichůdné a prudké požadavky na chladicí kapalinu. Obecně platí, že když se věci na spotřebitelském trhu tak bizarně zkomplikují, jakým se stal „Svět chladicích kapalin“, někdo začne lobbovat za regulaci. To skoro nikdo nechce, ale my chudí majitelé aut si můžeme vzít jen tolik. V jejich zájmu doufám, že Al Franken neposlouchá, jestli pochopíte můj úlet. OEM. byl jsi varován. Jak složité to opravdu může být? Hliníkový chladič, hliníkový blok, mezi tím nějaká syntetická pryž. Jistě existuje jen mnoho způsobů, jak to vyřešit. Proč je jich 40?

Kamele0N

Připojen 9. února 2015 Zprávy 3,850 XNUMX Umístění Slovinsko EU

OEM chladicí kapalina v mých autech je zelená. A já používám G48 na topping, který je modrý. Zatím dobrý (žádná rez, žádná majonéza v expanzní komoře)

Kamele0N

Připojen 9. února 2015 Zprávy 3,850 XNUMX Umístění Slovinsko EU
Plus. Slyšel jsem, že zelené a modré chladicí kapaliny jsou zaměnitelné.
Poslední úprava: 10. října 2016

NibbanaBanána

Připojen 23. května 2016 Zprávy 339 Umístění Nová Anglie

Udělám experiment. Na mém Aveu 30 jsem pravidelně vypouštěl a plnil Prestonem v intervalech 2006 205. Při 20 1 mil došlo k malému úniku chladicí kapaliny. Vodní čerpadlo těsní proti železnému bloku motoru o-kroužkem. Přímo tam, kde sedí O-kroužek, blok zkorodoval natolik, že prosakoval. Velmi pečlivě jsem obrousil to zkorodované místo a vyměnil vodní čerpadlo a neteče. Začnu používat Rotella ELC pro odtok a náplně. Výrobce říká, že jej neředíme více než 2 % jiné chladicí kapaliny. Když vypustím, dostanu asi 50/50 kapacity chladicího systému, takže ředidla budou XNUMX % Rotella a XNUMX % Prestone. Uvidíme, jestli se stane něco katastrofálního. Myslím, že jsem si přečetl, že nějaký jiný chlápek zde na fóru dělal to samé, ale používal Rotella Ultra ELC.

SHOZ

Připojen 28. června 2003 Zprávy 7,909 XNUMX Umístění Illinois

Ve svých Hyundaiích jsem létal bez problémů zelenou chladicí kapalinu. Musíte jít na častější interval výměny. Gen Coupe, pokud je to 2L, je docela dobré na vypouštění veškeré chladicí kapaliny. Nejprve bych provedl propláchnutí destilovanou vodou. Můj přízvuk je hrozný, když vypustí všechno staré. Bez drastických opatření můžete získat jen asi 1/2 a pak v něm ještě zbývá 1/4 kapacity. Chladicí kapalinu jsem v něm měnil třikrát za 140 XNUMX km.

NibbanaBanána

Připojen 23. května 2016 Zprávy 339 Umístění Nová Anglie

Měnit třikrát chladicí kapalinu za 140 K mi nepřijde špatné. Problém se splachováním je v tom, že jej někde musíte «spláchnout». Mám studnu a nechci vylévat žádné tekutiny na svůj pozemek nebo kdekoli jinde. Takže veškerý splach musí být znovu zachycen a odvezen k recyklaci na skládce. Za starých časů jsme nechávali běžet hadici v horní části chladiče s otevřenou vypouštěcí zátkou. Velmi špatné pro životní prostředí. Proto pouze vypouštím a doplňuji. Je možné to spláchnout a všechno znovu získat, ale bude to časově náročné.

ČTĚTE VÍCE
Proč se moje Kia Sorento nezamyká?

SHOZ

Připojen 28. června 2003 Zprávy 7,909 XNUMX Umístění Illinois
Ha, nalil jsem to na svůj dehet a čip. Ethylenglykol se v prostředí rozkládá.

Ethylenglykol je chemická látka s velkým objemem výroby; ve vzduchu se rozloží asi za deset dní a ve vodě nebo v půdě za několik týdnů. Do životního prostředí se dostává rozptýlením produktů obsahujících etylenglykol, zejména na letištích, kde se používá v rozmrazovacích prostředcích pro přistávací dráhy a letadla.

nobb

závit startér
Připojen 29. ledna 2012 Zprávy 756 Umístění Kanada
Původně odeslal: Johnny2Bad

Musím říci, že není nic více frustrujícího než tyto protichůdné a prudké požadavky na chladicí kapalinu. . OEM. byl jsi varován. Jak složité to opravdu může být? Hliníkový chladič, hliníkový blok, mezi tím nějaká syntetická pryž. Jistě existuje jen mnoho způsobů, jak to vyřešit. Proč je jich 40?

Ve skutečnosti se Hyundai zdá k jejich specifikacím velmi shovívavý. Ne jako mnoho jiných výrobců, kteří vyžadují, aby kapaliny splňovaly jejich vlastní speciální, proprietární specifikace. Například motorový olej: příručka umožňuje cokoliv od 5W20 do 5W40 a stále zachovává záruku, pokud splňuje API. To je jedna věc, která mě na Hyundai zaujala. Jejich celkové přizpůsobení a povrchová úprava nemusí „cítit“ tak špičkovou kvalitu jako Toyota, ale jsem velmi potěšen tím, jak dobře jsou na mém Genesis promyšleny mnohé drobné mechanické věci, po technické stránce. Klidně se může stát, že Hyundai je tak shovívavý, že pro stejnou aplikaci (chladivo) funguje více produktů. Dokonce i manuál říká pouze „chladivo na bázi etylenglykolu“. Ale tady v BITOG nejsme zvyklí na takovou vágnost a chceme znát přesné specifikace

NibbanaBanána

Připojen 23. května 2016 Zprávy 339 Umístění Nová Anglie

To je přesně to, co říká můj manuál Kia Rio, „chladivo na bázi etylenglykolu“. Ten chlap u prodejce řekl, že je nesmí míchat. Myslím, že je asi zamíchám. Už mě unavuje tento matoucí problém s chladicí kapalinou.

Sayjac

Připojen 13. října 2008 Zprávy 15,885 XNUMX Umístění The Old North State

Asi tahy pro lidi. AF na bázi etylenglykolu tvoří většinu prodávaných AF, včetně Dex, «univerzálních» dexklonů, Asian PHOATS a G05. Chemie a složení inhibitorů se však mezi nimi značně liší. A OM recs bývají vágní. Dalším příkladem toho byl Nissan, nebo alespoň v době, kdy jsem jeden vlastnil, řekl pouze AF na bázi etylenglykolu. OEM Hyun/Kia OEM AF je asijský PHOAT. V současné době je k dispozici mnohem více možností asijského AF pro aftermarket za rozumné ceny, takže není důvod, proč nechodit s AF typu OEM. Valvoline Asian AF na WM online k vyzvednutí na prodejně aktuálně $~8/gal. Stejné jako ZAF a Hyun/Kia přímo na džbánu.