V týdnu jsem přemýšlel o výfuku MPE a také o ceně. U výfuku MPE vás to stojí zhruba 2500 �! Ale co ti to dává?

1. Trochu lepší zvuk
2. Jemné zvýšení HP
3. Žádná rez
4. Nižší hmotnost
A tak dále.

Když otevřu ventily na sériovém výfukovém systému, měl by být rovný, i když obchází tlumič, ale rozdíl je v tom, že standardní výfuk má o jeden katalyzátor víc než MPE.

Takže toto je závěr: Platíte jen za jeden katalyzátor méně, takže pokud bych měl odříznout sekundární katalyzátor a přivařit trubku o přesně stejném průměru na standardním výfuku, je to v podstatě MPE? Nebo jsem jen kolosální knoflík!

Ocenit 0
podplukovník
Pohony: 23 X3 M40i, 21 911S, 24 Taycan
Založen: Sep 2010
Místo: Gilbert, AZ
iTrader 🙁)

MPE nevymaže sekundární kočky. Vymaže rezonátory. Takže co vám to dává kromě výměny rezonátorů rovnou trubkou? Protože je to titan, zdá se, že má vyšší exotickou hranu, což IMO zní špatně.

Nečekejte žádné další hp a úbytek hmotnosti je přinejlepším marginální. Koncovky výfuku vypadají opravdu pěkně a také se mi líbí tlumič výfuku s vyleptaným Mperformance, díky kterému můžete vidět, jestli přijdete zpoza auta.

Ocenit 2
Soukromá první třída
Pohony: Sakhir Orange M4
Založen: Jul 2014
Místo: Severní Irsko
iTrader 🙁)
Původně odeslal AlterZgo

MPE nevymaže sekundární kočky. Vymaže rezonátory. Takže co vám to dává kromě výměny rezonátorů rovnou trubkou? Protože je to titan, zdá se, že má vyšší exotickou hranu, což IMO zní špatně.

Nečekejte žádné další hp a úbytek hmotnosti je přinejlepším marginální. Koncovky výfuku vypadají opravdu pěkně a také se mi líbí tlumič výfuku s vyleptaným Mperformance, díky kterému můžete vidět, jestli přijdete zpoza auta.

Ocenit 0
Podporující prodejce BimmerPost
Drives: 07-335/12-328/18-M4/21-M4CP
Založen: Sep 2013
Místo: Las Vegas
iTrader 🙁23)

MPE vám poskytne pouze lepší zvuk.

Edit: Přeformuluji svůj příspěvek, aby nedošlo k nedorozumění. PE zní dobře, ale podle mého názoru by nebyl tak populární, kdyby neměl značku BMW.

Zařadil bych to po AA,AWE,Remus a GTHaus

Podívejte se na náš aktuální výprodej kliknutím na tento odkaz!
https://x-ph.com/sale/

Telefonní číslo 702-494-9435

Naposledy upravil mike@x-ph.com; 10 v 06:2015 ..
Ocenit 0

mike@x-ph.com
Zobrazit veřejný profil
Navštivte domovskou stránku mike@x-ph.com!
Najít další příspěvky od mike@x-ph.com

Soukromá první třída
Pohony: Sakhir Orange M4
Založen: Jul 2014
Místo: Severní Irsko
iTrader 🙁)
Původně odeslal mike@x-ph.com

MPE vám poskytne pouze lepší zvuk.
Podle mého názoru je to příliš předražené za to, co dostáváte, spousta lépe znějících výfuků za levnější cenu

Naprosto souhlasím! Jen si nemyslím, že výfuk zaručuje �2500 (ve Spojeném království) za to, co dostanete, pokud by to byla nerezová ocel, pak ano, protože je levnější než titan

Ocenit 0
Hranice přilnavosti je můj domov.
Pohony: Jako šéf.
Založen: Sep 2006
Umístění: tři.jedna.nula
iTrader 🙁1)

ČTĚTE VÍCE
Co se stane, když selže snímač tlaku výfuku?

Je docela tichý, dokud se do toho nedostanete. Což vidím, že je pro někoho atraktivní. ALE způsob, jakým řídím, nejsem vždy NA TOM a stále chci „slyšet“ svou investici $$$ při jízdě, dunění rychlostí města.

2019 X3 xDrive30i Glacier Silver | Cognac w/ Fine Cove | MSport | Premium | Dynamic Handling PKG | Drive Assist | HK s upgradem Bavsound |

Ocenit 0
Pohony: 2021 911 turbo
Založen: Jan 2012
Místo: Montreal
iTrader 🙁1)

Seznam garáží
Původně odeslal BTWoody

Naprosto souhlasím! Jen si nemyslím, že výfuk zaručuje �2500 (ve Spojeném království) za to, co dostanete, pokud by to byla nerezová ocel, pak ano, protože je levnější než titan

Nejsem si jistý, zda se řídím logikou vašeho tvrzení.
__________________

Porsche 911 turbo 2021 992 GT Silver

Předchozí vozy: M4cs 2019 F82 Limerock Grey / M4 2015 F82 Silverstone / M3 2008 E92 Silverstone / M3 2002 E46 Carbon Black

Ocenit 0
Pohon: BMW M4
Připojit Datum: srpen 2015
Místo: Hasselt (Belgie)
iTrader 🙁)

Mluvíme o autě, které stojí mezi 80,000 110,000 a 5,000 XNUMX euro v závislosti na možnostech, takže stojí XNUMX XNUMX euro za mnohem lepší výfuk? Samozřejmě!

Požádejte o 85,000 115,000 až 8 5,000 eur za F5,000x s MPE a nikdo nemrkne okem. Prodejte auto o XNUMX XNUMX eur méně a požádejte o XNUMX XNUMX eur za MPE a svět přijde o rozum.

Připadá mi to legrační. Imho je příliš mnoho lidí, kteří si kupují tento nádherný stroj, kteří by si měli raději koupit Hondu Civic.

Ocenit 1
Soukromá první třída
Pohony: Sakhir Orange M4
Založen: Jul 2014
Místo: Severní Irsko
iTrader 🙁)
V zásadě souhlasím s tím, že mike@x-ph.com říká „výfuk je předražený“ lol
Ocenit 0
Pohon: BMW M4
Připojit Datum: srpen 2015
Místo: Hasselt (Belgie)
iTrader 🙁)

Jistě můžete ušetřit peníze a utratit o 1,500 1500 eur méně za jiný systém a pokud chcete utratit o XNUMX XNUMX eur více, než je MPE. Stačí říci, že tyto „malé“ cenové rozdíly nezáleží na cenovce vozu. Jediné, na čem záleží, je, jestli se vám líbí nebo ne líbí výfuk a pokud je problém s cenou, pak se imho tohle auto kupovat nemělo.

Ocenit 0
Soukromá první třída
Pohony: Sakhir Orange M4
Založen: Jul 2014
Místo: Severní Irsko
iTrader 🙁)

A také bych rád řekl, že někteří z vás teď budou říkat. proč si kupovat auto za 80,000 XNUMX dolarů a bát se utratit pár tisíc za výfuk.

1. Netrápím se tím, že utratím 2500 92 � za výfuk, jen to udělá dramatickou změnu, např. EXNUMX sériový výfuk zněl jako nesmysl; auto potřebovalo poprodejní výfuk, proto jsem si koupil výfuk REMUS.

2. Raději bych utratil �2500 za přemapování ECU, které dokáže auto zvýšit o 70+Hp ve srovnání se 7+Hp, nebo za sadu opravdu pěkných kol, odpružení nebo vylepšení turba.

Proč utrácet peníze za výfuk, který jemně zvyšuje výkon za stejnou cenu, jakou přemapování ECU zvýší výkon 10x?

ČTĚTE VÍCE
Jak často potřebuje Porsche Macan výměnu oleje?

P.S. Nebijte mě, když říkám, že výfuky jsou svinstvo, protože nejsou, jen si myslím, že mohu použít své peníze, které udělají větší změnu a vykouzlí mi větší úsměv na tváři, až budu příště řídit auto!

Ocenit 0
Pohon: BMW M4
Připojit Datum: srpen 2015
Místo: Hasselt (Belgie)
iTrader 🙁)

Pokud chcete zvýšit výkon, použijte svod bez kočky a melodii, která zvyšuje plnicí tlak turba (např. JB4 mapa 2):
http://www.burgertuning.com/M3_M4_S5. nce_tuner.html

MPE je čistý zvuk.

Ocenit 0
Pohony: 2021 911 turbo
Založen: Jan 2012
Místo: Montreal
iTrader 🙁1)

Seznam garáží
Původně odeslal BTWoody

A také bych rád řekl, že někteří z vás teď budou říkat. proč si kupovat auto za 80,000 XNUMX dolarů a bát se utratit pár tisíc za výfuk.

1. Netrápím se tím, že utratím 2500 92 � za výfuk, jen to udělá dramatickou změnu, např. EXNUMX sériový výfuk zněl jako nesmysl; auto potřebovalo poprodejní výfuk, proto jsem si koupil výfuk REMUS.

2. Raději bych utratil �2500 za přemapování ECU, které dokáže auto zvýšit o 70+Hp ve srovnání se 7+Hp, nebo za sadu opravdu pěkných kol, odpružení nebo vylepšení turba.

Proč utrácet peníze za výfuk, který jemně zvyšuje výkon za stejnou cenu, jakou přemapování ECU zvýší výkon 10x?

P.S. Nebijte mě, když říkám, že výfuky jsou svinstvo, protože nejsou, jen si myslím, že mohu použít své peníze, které udělají větší změnu a vykouzlí mi větší úsměv na tváři, až budu příště řídit auto!

Většinu času nepotřebuji více energie.

Nicméně MPE mi dává lepší zvuk 100% času. A lepší vzhled a nižší hmotnost jsou jen bonusy navíc.

To je osobní volba.

A ano, standardní výfuk F8X zní jako blbost, stejně jako E9X.

Pokud jde o otázku ve vašem OP, MPE zachovává stejné množství katalyzátorů. MPE však nahrazuje standardní střední rezonátor H-trubkou. Dále je také odlišné vedení zadního tlumiče výfuku, kde jsou výfukové plyny na sériovém tlumiči stále vedeny částí zadní části s ventily otevřenými, zatímco na MPE nikoli. A konečně, i když jsou ventily otevřené, potrubí k zadnímu tlumiči je stále otevřené, což mu umožňuje působit jako titanová helmholtzova komora ovlivňující celkový tón zvuku.

BTW, pokud nechcete MPE, prostě si to neberte. Nikdo tě nenutí. Proč o tom dělat hlouposti?

Porsche 911 turbo 2021 992 GT Silver

Předchozí vozy: M4cs 2019 F82 Limerock Grey / M4 2015 F82 Silverstone / M3 2008 E92 Silverstone / M3 2002 E46 Carbon Black

Píšu to, protože nemůžu najít žádnou z těchto recenzí. Mám rád tento druh recenzí, takže bych si představoval, že alespoň jeden další člověk také.

pro ty, kteří se nemohou obtěžovat si trochu přečíst:
Přeskoč to. vyhnout se tomu. ušetřit peníze.

předmluva: tato recenze platí pro *MY* 2018 m240xc (F22 B58). Obvykle jezdím v režimu «ECO Pro», protože se snažím spotřebovat méně plynu. Zajímal jsem se o MPE, protože jsem si myslel, že to bude zábava, uhlíková vlákna, loga a povrchní důvody.

ČTĚTE VÍCE
How do I program my garage door opener to my Toyota 4runner?

jak jsem uvedl v rychlé recenzi, měl nainstalované následující:
M Performance Tlumič (18-30-2-424-608)
Karbonové koncovky výfuku (18-30-2-355-889)

může to být maličkost, ale všechny webové stránky říkají „M Performance Exhaust“, ale na účtence je „M Performance Muffler“. nejde o výfukový systém. je to tlumič. žádné nové trubky. nepřidává to žádnou sílu. nezvyšuje výkon. upravuje zvuk výfuku.

tato recenze je založena na asi 200 mil času stráveném s tlumičem. Včera jsem si udělal “náladový” výlet, což mě opravdu motivovalo k napsání této recenze.

velká část cesty byla na dálnici v režimu ECO Pro s rychlostí 1,000 2,000 – XNUMX XNUMX ot./min. na konci cesty jsem byl skutečně naštvaný, že jsem dostal tlumič. dron je depresivní.

před lety jsem četl recenzi na náboje Chris King pro kola. jeden recenzent si stěžoval na to, jaký hluk dělají. Odpověď navrhla, že hluk by měl být pobídkou k tomu, abyste skutečně šlapali, spíše než setrvačně.

Cítím, že stejnou logiku mohu použít na tlumič. Pokud se mi dron nelíbí, měl bych změnit režim jízdy na Sport nebo více používat plynový pedál. cokoliv, co se dostane z pásma 1,000 2,000 – XNUMX XNUMX ot./min.

jeden z ventilů je uzavřen v ECO Pro, což více zachycuje hluk a vibrace uvnitř tlumiče, který se více zachytí ve voze. otevření ventilu umožňuje jeho únik.

“ale já si opravdu chci pořídit ty zábavné koncovky z uhlíkových vláken!”:

pak si nějaké vezměte. získat některé z ebay knock-off ty nebo ty oficiální. odřízněte ty malé tyče, kupte ty další svorky a udělejte vše, co je potřeba, abyste je nainstalovali. jo, vypadají cool.

“ale opravdu si chci lehnout na zem a vidět logo M Performance na tlumiči!”:

víš co by bylo víc cool? místo toho nalepil po délce tlumiče spoustu stodolarových bankovek. to by bylo skvělé.

“ale chci slyšet zvuk výfuku, když jedu nebo podřazuji!”:

v režimu Sport toho se staženými okny moc neslyšíte. pokud vypnete stereo, můžete čas od času slyšet trochu „puh-puh“. ani položením zadních sedadel se zvuk nezmění. Řeknu, že když opravdu šlápnu na plyn, uslyším JEDNO hlasité puknutí, když auto řadí. protože je to jediný, má to skoro pocit, že je to špatný pop ve srovnání se zábavným popem.

“ale já chci naštvat své sousedy při studeném startu!”:

mise splněna. oficiálně jsi otravný.

shrnuto: utratil jsem 2,061.23 1,300 $ za instalaci nového tlumiče výfuku a vážně uvažuji o utracení XNUMX XNUMX $, abych nasadil zpět tlumič. Mohu si dokonce ponechat špičky z uhlíkových vláken.

prosím, žádné komentáře / argumenty typu „proč jsi to neudělal sám a ušetřil si práci?“. Nechal jsem to udělat od dealera ze všech důvodů, kvůli kterým máte u prodejce udělat cokoliv.

ČTĚTE VÍCE
Jak starý je Peugeot 2008?

Ocenit 9
Generálmajor
Pohony: ’15 228i a ’24 X3 sDrive30i
Založen: Mar 2014
Místo: jihozápad USA
iTrader 🙁)

Nemám původní touhy po modu výfuku, ale velmi oceňuji vaši upřímnost a otevřenost ohledně této zkušenosti.

Sportovní hůl
Zobrazit veřejný profil
Najít další příspěvky od Sportsstick

M6GCComp, Porsche Cayman S PDK, Peug 208 GT1 BPS
Datum připojení: květen 2015
Místo: Anglie
iTrader 🙁)

Mám MPE více než 2 roky a najel jsem na autě 35,000 600 mil. Jízda zahrnovala 86 mil tam a zpět a 2 mil dojíždění. Za prvé, v EcoPro nejsou žádné drony. 2,500 Praskání získáte pouze ve Sport a Sport+ při otáčkách 3,500 3000 až 1000 2500. Praskání se projeví ve Sport a Sport+, když přeřadíte nad 3000 ot./min. Hluk při startování nemusí být nutně hlasitější než zvuk výfuku. Potřebujete asi 1000 mil, aby se výfuk dostal dovnitř. Abych byl upřímný, MPE je ten nejpříjemnější mod, jaký jsem kdy na autě udělal. Pokud zrychlíte z XNUMX ot./min nebo blízko XNUMX ot./min, zažijete hluboký, ale přiměřeně hlasitý příjemný zvuk výfuku, který způsobí, že vůz mírně vibruje. Je to pro mě opojné. Pokud máte problémy i po ujetí XNUMX mil, vraťte se k nim k prozkoumání.

__________________
Zrychlení je nebeské
Ocenit 4
brigádní generál
Pohony: 2017 M240i
Připojit Datum: srpen 2013
Místo: Ohio
iTrader 🙁)

Děkujeme za vaši recenzi.

Cena tlumiče MPE pro mě vždy byla hlavním ukazatelem – stejně jako většina dílů BMW je velmi předražený. Krása této situace spočívá v tom, že existuje řada výrobců tlumičů výfuku, kteří poskytují všechny druhy tlumičů za velmi konkurenční ceny. Navíc vám je může nainstalovat jakýkoli kvalifikovaný obchod s tlumiči výfuků nebo závodní obchod za velmi výhodné ceny. Nemusí to být šíleně drahé za to, co dostanete.

Pokud bych chtěl ze svého tlumiče něco víc, BMW a prodejci BMW jsou poslední místa, kam bych to šel udělat.

2017 M240i: 23.6K, MT, střešní okno Delete, 3,432 12#, EB, kůže, paket jízdních asistencí, vyhřívaná přední sedadla | Prodáno: E530 24i, E635 M39CSi, E520 30i, E325 36is, E3 M2 (XNUMX)
TC Kline Coilovers; přední lišta H&R; Wavetrac; Al pouzdra pomocného rámu; 18X9/9� ARC-8s; 255/35-18 PS4S (4); Dinan Elite V2 & CAI; MPerf Orange BBK; Schroth Quick Fit Pro;
GTechniq Crystal Serum Ultra Ceramic; Suntek PPF

Ocenit 0
Pohony: M240i (denní ovladač)
Připojit Datum: červen 2009
Místo: CT
iTrader 🙁)

Děkujeme za recenzi.

IMO, nikdy není důvod řídit tato auta v ekologickém režimu.

__________________
Naposledy upravil Outlaw 06; 03-03-2021 v 07:47 ..
Ocenit 0
Pohon: Lexus RC F
Připojit Datum: listopad 2019
Umístění: Florida
iTrader 🙁)

Děkujeme za upřímnou recenzi. Mohu jen vymazat oba rezonátory, aby to mělo trochu více zvuku za levnou cenu.

ČTĚTE VÍCE
Proč klimatizace mého auta nechladí správně?

Estoril Blue E36M3
Minerální šedá M235ix/12.02 @ 115
Ultra bílý Lexus RC F

Ocenit 1
Generálmajor
Pohony: 2011 Cayman Base, 2016 M235
Založen: Mar 2016
Místo: Kansas City
iTrader 🙁-1)

Možná má M240 jiný design, ale já mám MPE na M235 4.5 roku. Zní to prostě úžasně. Měl jsem spoustu aut s výfuky a žádné, a tím myslím ŽÁDNÉ, se ani zdaleka nepřiblížilo kvalitě zvuku, kvalitě zpracování, dokonalému vybavení a nedostatku dronu, jak se MPE daří dodávat.

Jde mi hlavně o upřímné recenze. Za posledních 20 let jsem utratil tisíce za mody, které byly medializovány, negativa podtržena atd. Během týdne nebo méně jsem se zbavil mnoha modů, zejména výfukových systémů, protože byly hrozné a odeslali recenze na tuny fór v průběhu let.

MPE, i když je směšně drahý, není jedním z těchto blbých modů. Zvuk je tak zatraceně sexy a plynulý. S mojí svodovou trubkou (instalovanou před 3 lety), která zvyšuje objem výfukových plynů a přeplňování, je auto stále zcela zdravé při každodenní jízdě a běžně mám v autě svou ženu a děti a uvnitř je stále MNOHEM tišší než v roce 2020 mé ženy. 4 Běžec. Stáhněte okna a MPE je tak sexy, zvláště když jsou teploty teplejší, protože výfuk má větší objem a mnohem více kolísá. Nikdy se mi nestalo, aby tolik lidí řeklo, jak skvěle to auto zní. Zní to trochu exoticky a trochu jako první generace NSX, ale s přesahem.

Musím se zde také zabývat náklady, protože nemusíte utratit ani polovinu toho, co OP. MPE můžete získat online za MNOHEM levnější, než kolik platil OP od prodejce. Dostal jsem MPE za 750 $. Mít instalaci od prodejce je také zábavné. Jednoduché měření, plátek Sawzallem, trocha tuku na lokty s pilníkem na vyčištění otřepů, odepněte výfukový ventil, odšroubujte výfukové hangáry a vyndejte starý tlumič. Přidejte trubkovou svorku a nainstalujte nový systém. PŘESNĚ to dělá prodejce. Sawzall a všichni. Vážně to zabere celou 1 hodinu vašeho času, pokud jste to nikdy nedělali, a to zahrnuje couvání s autem na rampy a zvedání zadní části. Tlumič můžu mít vypnutý za 5 minut.

OP by také měl pochopit, že v režimu ECO nebo Comfort nedochází k žádnému přetečení výfukových plynů. Pouze v režimu Sport (vybráno «Drivetrain»), Sport+, Traction nebo DSC Off dochází k přetečení výfuku a je na agresivnějším nastavení přeběhu v režimech Sport+ a Traction.

Také výfuk trvá asi 500-1,000 mil do postele a zní nejlépe.

Nakonec jsem měl MPE přes 4 slané zimy v Kansasu. Nerezové pouzdro tlumiče výfuku a svary se trochu zašpinily, ale bylo možné je snadno vyčistit mýdlem, vodou a drátěnkou. Loni v létě jsem vyčistil svůj MPE a natřel ho černou barvou, abych očistil zadní část auta. Barva pěkně držela.

Les se zmenšoval, ale Stromy stále hlasovaly pro Sekeru, protože Sekera byla chytrá a přesvědčila Stromy, že protože jeho rukojeť je ze dřeva, je jedním z nich.